Elin Bang Tverfjeld er fungerende administrerende direktør i Norges arktiske studentsamskipnad

Pressemelding   •   aug 09, 2019 14:17 CEST

Elin Bang Tverfjeld fra Alta er Norges arktiske studentsamskipands fungerende administrerende direktør

Elin Bang Tverfjeld fungerer som administrerende direktør i Samskipnaden i Hans Petters Kvaals fravær. Kvaal er ordførerkandidat for Tromsø Høyre og har ferie/permisjon frem til 10. september for å drive valgkamp.

Elin jobber til vanlig som campusdirektør, og har Campus Alta som kontorsted. Fra og med 01.august har hun fungert som administrerende direktør, og vil fortsette med det til kommunevalget er ferdig og valgresultatet er avklart.

- Vi står midt i et spennende år med både jubileum, store byggeprosjekter som straks går i gang og arbeidet med ny strategi for hele organisasjonen, sier Elin. - Det fine med å ta over en så velfungerende organisasjon, er at man også kan glede seg til studiestart og alt det spennende som skjer i forbindelse med den.

Elin har fortsatt base i Alta, men vil ha faste kontordager i Tromsø.

Norges arktiske studentsamskipnad er velferdsorganisasjonen for de 16000 studentene som er tilknyttet UiT – Norges arktiske universitet og UNIS Universitetsstudiene på Svalbard.

Vår oppgave er å sørge for gode rammer i studietida slik at studentene opplever mestring, trivsel og trygghet. Det gjør vi gjennom tilbud om studentboliger, rådgiving, barnehager, mat og drikke, idrett og studenthus. Vi har alltid studenten i fokus.

Samskipnaden har omkring 450 ansatte, og våre tilbud er tilknyttet campusene i Alta, Hammerfest, Harstad, Narvik, Svalbard og Tromsø.

Kommentarer (0)

Kommentar