Invitasjon til pressetreff under sykkel-NM i Sandefjord

Vi inviterer til pressetreff i Sandefjord lørdag 23. juni med både toppryttere og landslagsledelse tilstede. Søndag 24. juni sykles NM fellesstarten på landevei for både kvinner og menn.

Vi legger opp til en kort plenumdel der landslagsledelsen gir status for landslagene før årets EM/VM og litt forhåndsanalyser for NM fellesstartene søndag. Videre vil profesjonelle ryttere på herresiden som deltar i NM (muligens ikke Kristoff som har egen PK lørdag morgen), samt våre fremste kvinnelige syklister være tilgjengelige for media. Dette er en god mulighet til å snakke med ryttere om både NM, sommerens Tour de France og kommende EM/VM.

Tid: Lørdag 23 juni kl 13.30

Sted: Scandic Park Sandefjord, Strandpromenaden 9, 3208 Sandefjord

Tilstede: Våre beste syklister med Edvald Boasson Hagen og Susanne Andersen i spissen, samt sportssjef Hans Falk og landslagsleder for kvinner Carl Erik Pedersen.

Vi vil gjerne ha tilbakemelding på hvem som kommer slik at vi kan beregne plassbehov. Send en mail til per.erik.maehlum@sykling.no om noen fra din redaksjon tar turen.

All informasjon om årets NM Landvei som arrangeres 17-24. juni finner du på arrangements hjemmeside http://sykkelnm2018.no/