Norge imponerte i åpent nordisk mesterskap i taekwondo

I Helgen ble det arrangert åpent nordisk mesterskap i taekwondo og Norge imponerte med å vinne 7 gullmedaljer i kamp for juniorer og seniorer.

Når det gjelder resultatene fra mønster så har de ikke kommet ennå, men Joachim Wien, Nikoline Rui vant gull i individuelle klasser. Nina Bansal og Joachim Wien vant gull i par, mens Nina Bansal vant sølv i individuell klasse.

Rehman Moghal fra Tøyen taekwondo klubb som er for gammen til å konkurrere i Norge på grunn av aldersbestemmelsenei Norge imponerte og vant klassen herrer – 68 kilo. Tina Røe Skaar fra Øvre Romerike Budo senter som har vært skadet etter OL-kvaliken i januar er tilbake og vant klassen kvinner +73 kilo.

Vinnere i åpent nordisk mesterskap
Bjørn Arild Jacobsen, Tong Ir. Trondheim. herrer junior – 63 kilo
Carl Edward Skanøy, Tong Ir. Trondheim, herrer junior -68 kilo
Anders Bakken Enger, Chon-Ji Team Hokksund, herrer junior -78 kilo
Rehman Moghal, Tøyen Taekwndo klubb, herrer -68 kilo

Marie Magnus, Keum Gang Nesttun Taekwondo klubb, kvinner junior -55 kilo
Ine Svendsen, Grorud Taekwondo klubb, kvinner junior – 59 kilo
Tina Røe Skaar, Øvre Romerike Budo senter, kvinner senior +73 kilo.

Resultater fra mønster kommer

flere bilder http://www.facebook.com/kampsportforbundet?v=app_7146470109#!/media/set/?set=a.422254797795541.95080.109168752437482&type=1