Trond Berg valgt til president i Norges Kampsportforbund for femte gang

Trond Berg (60) fra Ålesund, men som er bosatt på Slependen i Bærum ble på Norges Kampsportforbund sitt forbundsting i Bergen søndag 3. juni enstemmig valgt til president i Norges Kampsportforbund for 2 nye år. Det hans femte periode som president.

Tore Bigseth fra Ålesund Jujitsu klubb ble valgt inn som 1. vise president, mens Øyvind Andreassen fra Bergen Karate klubb ble valg som 2. visepresident. Forbundsstyre består av fem personer pluss lederen for hver seksjon.

NKF er det tiende største særforbundet under Norges idrettsforbund og olympiske og paralympiske komité (NIF). NKF er et fleridrettsforbund og et resultat av viljen til å samle ulike kampsporter under én felles paraply. NKF organiserer over 20 kampidretter, hvorav karate, taekwondo, jujutsu, wushu og kendo er de fremste konkurranseidrettene.

Forbundsstyret
President :Trond Berg, Tøyen Taekwondo Klubb
1.Visepresident :Tore Bigseth, Ålesund Ju jitsu Klubb
2.Visepresident: Øyvind Andreassen, Bergen Karate Klubb