Norkart-sommer 2016

Norkart vil i sommer gi studenter muligheten til å skape noe nytt. Som ung, fri og full av kraft vil du i en del av sommerens uker inngå i et av Norges største programvaremiljø.

Her skal du sammen med andre studenter og erfarne utviklere løse programvare-nøtter rettet spesielt mot geografiske data, tjenester og kart. Vi garanterer at en Norkart-sommer vil gi deg en unik erfaring, innsikt og ballast, samt klingende mynt til neste semester.

Norkart-sommer vil bli gjennomført på Lillehammer, i Trondheim og i Sandvika. Send en søknad med dine faglige interesser og hvorfor du ønsker sommerjobb i Norkart. Legg også ved CV og karakterutskrift. Merk søknaden på hvilket kontorsted du ønsker sommerjobb. Søknaden sendes til Sverre Wisløff. Søknadsfrist 11. mars

Sverre Wisløff

Teknologidirektør 952 37 290