Norwegian Cruise Line avduker "Feel Free"-merkekampanje

Press Release   •   Jan 08, 2016 14:17 CET

Ny profil fokuserer på selskapets filosofi om frihet og fleksibilitet for gjester

Wiesbaden, 8 januar 2016 – Norwegian Cruise Line har avduket selskapets nye globale merkevarekampanje, "Feel Free". Feel Free er forankret i rederiets grunnprinsipper om frihet og fleksibilitet, og er en invitasjon for gjester som ønsker å oppleve Norwegians filosofi om hva en ferie bør være, uten strenge tidsplaner og med friheten til å gjøre ferien til sin egen.

Den høyenergiske kampanjen formidler merkets lidenskap for å levere fremragende ferieopplevelser, og viser fram Norwegians morsomme og dristige personlighet. I tillegg er den en mulighet til å snakke til gjester i nye markeder via nye formater, inkludert ulike sosiale plattformer. Den nye kampanjen er skapt og utviklet sammen med partnerbyråene BBDO Atlanta og OMD.

"Feel Free-begrepet overgår ideen om tradisjonell cruising og taler til opplevelsen som kun tilbys og leveres om bord Norwegian-skip: vårt løfte om at gjester skal stå frie til å nyte ferien på sine egne premisser", sier Meg Lee, Norwegian Cruise Lines Senior Vice President og Chief Marketing Officer.

Lanseringen av "Feel Free" arbeider hånd i hånd for å formidle Norwegians nye kampanjetilbud Frihet til sjøs. Norwegians Frihet til sjøs-kampanje vil holdes fra 4. januar til 10. april 2016, og gir gjestene muligheten til å velge mellom fire tilbud inkludert i prisen: gratis, ubegrenset drikke, gratis spesialitetsservering, gratis internettpakke eller gratis lommepenger, noe som sørger for et tilbud som gir mye igjen for pengene.Tilbudet er tilgjengelig på seilaser på fem eller flere netter* på 12 av Norwegians 14 spesialbygde skip, og gjester som booker et studio, en innvendig eller utvendig lugar, en balkonglugar eller en minisuite kan velge én av de utrolige gratispakkene. I tillegg kan de som booker The Haven by Norwegian® eller en suite dra nytte av alle fire tilbud, helt uten ekstra kostnad.

*Bookinger må legges inn mer enn 30 dager før avreise for å kvalifisere. Norwegian Sky og Pride of America er ikke inkludert i tilbudet. Komplette vilkår og betingelser gjelder.

Norwegian Cruise Line er innovatøren innen cruisereiser, med en 49-årig historie for å bryte grensene til tradisjonell cruisereising, spesielt med innføringen av Freestyle Cruising, som revolusjonerte industrien ved å gi gjestene mer frihet og fleksibilitet. I dag inviterer Norwegian gjestene til å utforske verden på et av de 14 spesialbygde Freestyle Cruising-skipene, som gir gjestene muligheten til å nyte en avslappet cruiseferie i ferieanleggstil på noen av de nyeste og mest moderne skipene til sjøs. I september 2015 ble rederiet kåret til “Europe’s Leading Cruise Line” for åttende år på rad, og i oktober 2015 ble det kåret til “Caribbean’s Leading Cruise Line” av World Travel Awards for tredje år på rad. I tillegg har rederiet blitt utnevnt til “World’s Leading Large Ship Cruise Line” fra 2012 til 2015 av World Travel Awards.

Rederiet mottok nylig sitt mest innovate skip hittil, Norwegian Escape i oktober 2015 med plass til 4 200 passasjerer, og har bestilt ytterligere tre skip med plass til 4 200 passasjerer fra Meyer Werft med levering våren 2017 og 2018 samt høsten 2019.