Norwegian Cruise Line introduserer Hawaii Frihet til sjøs-tilbud

Press Release   •   Jan 21, 2016 13:43 CET

- Du kan velge ett av fire utrolige tilbud med nyeste kampanje -

- Gjelder Pride of America-seilaser fram til 29. april 2017 -

Wiesbaden, 21. januar 2016 – Norwegian Cruise Line har lansert en spesiell Hawaii Frihet til sjøs-kampanje på sine populære øy-til-øy-seilaser i Hawaii, og tilbyr kundene muligheten til å velge ett av fire kostnadsfrie tilbud. Kunder som bestiller et Pride of America-cruise mellom 1. januar 2016 og 10. april 2016, med avreise fram til 29. april 2017*, kan velge et helt kostnadsfritt tillegg blant:

GRATIS Spesialitetsserveringspakke

GRATIS USD 50 per havn i utfluktskreditt i fire havner

GRATIS 250-minutters Internettpakke

GRATIS Forhåndsbetalt serviceavgift

Når du bestiller en suite, vil du få alle fire gratistilbud.

Christian Böll, Managing Director i Europa, Midtøsten og Afrika for Norwegian Cruise Line, sier: "Vi er henrykte over å kunne tilby denne skreddersydde kampanjen utelukkende for vår Hawaii-reiserute. Disse vakre øyene tilbyr en rekke uforglemmelige opplevelser; du kan utforske aktive vulkaner, fosser og regnskoger, snorkle med djevelrokker eller slappe av på en svart sandstrand. Dette unike tilbudet passer for oss, siden Norwegian er det eneste store cruiserederiet med øy-til-øy-seilaser til alle de fire hovedøyene fra Honolulu året rundt, og vi er spente på å ta enda flere gjester med til denne eksepsjonelle regionen".

For mer informasjon, gå til www.no.ncl.eu/kampanjer/hawaii-frihet-til-sjos/.

*Ekskludert Pride of America-reposisjoneringsseiling den 15. mars 2016 og bestillinger innen 30 dager før avreise.

Norwegian Cruise Line er innovatøren innen cruisereiser, med en 49-årig historie for å bryte grensene til tradisjonell cruisereising, spesielt med innføringen av Freestyle Cruising, som revolusjonerte industrien ved å gi gjestene mer frihet og fleksibilitet. Norwegian har 14 spesialbygde Freestyle Cruising-skip, som gir gjestene muligheten til å nyte en avslappet cruiseferie på noen av de nyeste og mest moderne skipene til sjøs. Rederiet ble kåret til "Europe's Leading Cruise Line" for åttende år på rad i september 2015 og til "Caribbean's Leading Cruise Line" for tredje år på rad i oktober 2015 av World Travel Awards. I tillegg har rederiet blitt kåret til "World's Leading Large Ship Cruise Line" fra 2012 til 2015 av World Travel Award.

Rederiet mottok nylig sitt mest innovative skip hittil, Norwegian Escape med plass til 4 200 passasjerer i oktober 2015, og har bestilt ytterligere tre skip med plass til 4 200 passasjerer fra Meyer Werft med levering våren 2017 og 2018 samt høsten 2019.