Norwegian Cruise Line lanserer julekampanjen "Vår gave til deg"

Press Release   •   Dec 11, 2015 10:39 CET

- Fire utrolige tilbud til gjester som vil skreddersy sin neste cruiseferie

- Gjelder bookinger frem til 3. januar 2016

Wiesbaden, Tyskland – 11. desember 2015 – Norwegian Cruise Line har lansert sin nyeste kampanje – Vår gave til deg – som gir kundene fire tilbud å velge mellom, inkludert i prisen, når de booker et cruise mellom 1. desember 2015 og 3. januar 2016. Julekampanjen gir gjestene en flott mulighet til å skreddersy en gave til sine nærmeste denne julen.

I ekte juleånd kan kunder som booker en av Norwegians verdensomspennende reiseruter* på fem eller flere netter benytte seg av tilbudet, uansett hvilken lugarkategori de booker, og velge en gratis gave blant:

•   Spesialitetsrestaurantpakke GRATIS
  •   Premium drikkepakke GRATIS
  •   250-minutters internettpakke GRATIS
  •   USD 100 i lommepenger om bord GRATIS

Gjester som velger å seile om bord Norwegians nyeste skip, Norwegian Escape og Norwegian Getaway, i Karibien i 2016 kan velge to gaver som de kan nyte under cruiset.

De som booker en suite eller The Haven by Norwegian® vil dra nytte av alle FIRE tilbud, noe som sørger for en virkelig uforglemmelig og inklusive cruiseopplevelse.

Hele 12 skip i Norwegians Freestyle Cruising®-flåte tilbyr seilaser i forbindelse med kampanjen, slik at gjestene kan velge blant en rekke reiseruter som passer deres ultimate cruiseopplevelse. Noen av reiserutene er:

• En 10-netters vintersolseilas til Kanariøyene og Marokko fra Barcelona om bord nyoppussede Norwegian Epic med splitter nye underholdningstilbud, deriblant den første Cavern Club til sjøs. Seilasene starter den 24. januar og 14. februar 2016. Reiserute: Barcelona, Spania – Tangier (Marokko) – Las Palmas (Gran Canaria, Spania) – Santa Cruz de Tenerife (Tenerife, Spania) – Funchal (Madeira, Portugal) – Malaga (Granada, Spania) – Barcelona (Spania). Innvendig lugar fra NOK 10 100 per person.
  • En 9-netters seilas til østlige Karibien fra Miami om bord splitter nye Norwegian Escape, som bringer neste nivå av Freestyle Cruising® til sjøs med et utsøkt moderne preg. Seilasen seiler ukentlig mellom 16. januar 2016 og 29. april 2017. Reiserute: Miami (USA) – Charlotte Amalie (St. Thomas, De amerikanske jomfruøyene) – Road Town (Tortola, De britiske jomfruøyene) – Nassau (Bahamas) –Miami (USA). Innvendig lugar fra NOK 8 540 per person.
  • En 9-netters seilas til vestlige Karibien fra Miami om bord Norwegian Getaway, Miamis eget skip, som bringer ånden av den magiske byen til Karibien. Seilasen seiler ukentlig mellom 17. januar 2016 og 23. april 2017. Reiserute: Miami (USA) – Ocho Rios (Jamaica) – George Town (Grand Cayman) – Cozumel (Mexico) Great Stirrup Cay (Norwegians private øy, Bahamas) – Miami (USA). Innvendig lugar fra NOK 8 260 per person.

Christian Boell, Managing Director EMEA, Norwegian Cruise Line sier: "Årets "Vår gave til deg"-juletilbud er vårt beste hittil. Gjester som booker i julen kan dra nytte av en virkelig fleksibel kampanje for å gjøre ferien til sin egen – akkurat hva cruising med Norwegian handler om. I tillegg kan alle gjestene våre velge fra det samme utvalget av gaver for å forbedre sine cruiseopplevelser, uansett hvilken lugarkategori de velger. Frihet og fleksibilitet er viktig for våre kunder, og vi tar det til neste nivå med denne kampanjen".

*Ekskludert Pride of America- og Norwegian Sky-seilaser, bookinger som legges inn innen 30 dager før avreisedato og cruiseturer som varer under fem netter.

Norwegian Cruise Line er innovatøren innen cruisereiser, med en 49-årig historie for å bryte grensene til tradisjonell cruisereising, spesielt med innføringen av Freestyle Cruising, som revolusjonerte industrien ved å gi gjestene mer frihet og fleksibilitet. Norwegian har 14 spesialbygde Freestyle Cruising-skip, som gir gjestene muligheten til å nyte en avslappet cruiseferie på noen av de nyeste og mest moderne skipene til sjøs. Rederiet ble kåret til "Europe's Leading Cruise Line" for åttende år på rad i september 2015 og til "Caribbean's Leading Cruise Line" for tredje år på rad i oktober 2015 av World Travel Awards. I tillegg har rederiet blitt kåret til "World's Leading Large Ship Cruise Line" fra 2012 til 2014 av World Travel Award.

Rederiet mottok nylig sitt mest innovative skip hittil, Norwegian Escape med plass til 4 200 passasjerer i oktober 2015, og har bestilt ytterligere tre skip med plass til 4 200 passasjerer fra Meyer Werft med levering våren 2017 og 2018 samt høsten 2019.