Opplev glasskunstens verden i Venezia

Nyhet  •  08-08-2012 10:38 CEST

Lei ferieleilighet i Venezia og få eksklusive fordeler! Ved å leie en leilighet i Venezia med ferieopphold mellom 1. august og 30. september, er en skreddersydd strandpakke inkludert i prisen. Er dere mer interessert i kulturelle opplevelser, kan vi tilby et spesialkurs ved Murano glasskole med anerkjente Davide Penso ved ferieopphold mellom 1. august og 31. desember. Alt uten ekstra kostnader!

Få maksimalt ut av din storbyferie ved å nyte noen late soltimer ved stranden før dere skal utforske byens severdigheter og gjemte skatter. NOVASOLs strandpakke ved Lido strand like utenfor Venezia inkluderer en solparasoll, solsenger, garderobe, samt fri tilgang til alle fasiliteter ved stranden. Strandpakken er inkludert i alle bookinger med ferieopphold mellom 1. august og 30. september med minimum fire netter, helt uten ekstra kostnader!

For mange vil strandpakken være spesielt attraktiv mellom 28. august og 8. september, i dette tidsrommet foregår nemlig den internasjonale filmfestivalen i Venezia ved Lido strand. Filmfestivalen i Venezia er den første og eldste filmfestivalen og tiltrekker seg celebriteter fra hele verden. For et tillegg på 30 Euro per dag per person kan dere få strandpakken reservert på VIP stranden, stedet der flere av filmstjernene også vil tilbringe sin private ferie.

For dere som er mer interessert i Venezias kulturelle aspekter, kan vi tilby et eksklusivt spesialkurs ved Murano glasskole med Davide Penso som læremester. Ved ferieopphold mellom 1. august og 31. desember får dere delta på kurset helt uten ekstra kostnader. Læremester Davide Penso er verdenskjent som en av de beste innen sin sektor og vil introdusere dere for glasskunstens magiske verden. Her vil dere kunne få første leksjon innen "lume" teknikken, samt produsere personlige glassprodukter.

Følgende datoer er  ledige for gratis kurs eller private kurs med spesialpris kun for NOVASOL kunder:

• 31. august - 2. september
  • 28 september - 30. september
  • 26. oktober - 28. oktober
  • 24. november - 26. november
  • 21. desember - 23. desember

For mer informasjon om våre skreddersydde "Venezia-pakker", gå inn på vår nettside:

Her vil du finne mer utfyllende informasjon om tidspunkter, ledighet, og hvordan du kan booke disse pakkene.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom