Opplysningen 1881 i samarbeid med NRK

Pressemelding   •   nov 01, 2010 10:34 CET

Opplysningen 1881 har forlenget avtalen med NRK om integrerte trafikkmeldinger i kartet som kundeveilederne hos Opplysningen 1881 benytter.

Dette betyr at kundene som har spørsmål om reiseinformasjon og veibeskrivelse nyter godt av Norges beste trafikkmeldinger.

Meldingene, som lages hos NRK sin trafikkredaksjon i Trondheim, sendes fortløpende elektronisk inn i kartet kundeveilederne bruker. - Dette hjelper oss til å ha full oversikt over hva som skjer på veiene i hele Norge og gjør at vi kan hjelpe kundene med oppdatert reiseinformasjon til enhver tid, sier daglig leder i Opplysningen 1881, Jan Erik Sørgaard.

For mer informasjon, kontakt Jan Erik Sørgaard, daglig leder i Opplysningen AS tlf 90 18 33 88