Pål Arne Grøttem tilsatt som ny direktør for Digitale Medier i Opplysningen AS

Pressemelding   •   nov 26, 2010 08:00 CET

Pål Arne Grøttem begynner i Digitale Medier i Opplysningen AS 1. januar 2011

-Digitale Medier utfisjoneres nå til et eget selskap og mange tiltak på kostnadssiden blir gjennomført for at selskapet skal oppnå stabil lønnsomhet, sier Jan Erik Sørgaard, Daglig Leder i Opplysningen AS. Etter en god prosess er vi glade for å ha fått på plass en dyktig leder med verdifull og relevant erfaring for å lede selskapet og bidra til at vi oppnår god lønnsomhet i 2011, fortsetter Sørgaard

-Salgsutviklingen de siste ukene er meget lovende, sier Sørgaard som nå ser frem til å kunne fokusere på den positive utviklingen selskapet er inne i.

Pål Arne Grøttem kommer fra Clear Channel Norway. Han var administrerende direktør fra 2007 til 2010 og hatt stilling som vise administrerende direktør i oppsigelsesperioden fra juli og ut 2010. Pål Arne har tidligere også vært administrerende direktør i flere andre spennende selskaper, samt har mange års erfaring fra salg og salgsledelse . Magne Liestøl Larsen fungerer som leder av Digitale Medier inntil Pål Arne Grøttem er på plass.

-Jeg gleder meg til å ta tak i de utfordringene som Digitale Medier står overfor og er sikker på at vi sammen skal få dette til, sier Pål Arne Grøttem.

For ytterligere informasjon, kontakt:

Jan Erik Sørgaard, daglig leder i Opplysningen AS, tlf  901 83 388

Pål Arne Grøttem,  tlf 480 46 000