Sharif’s på 38. plass hos 1881

Pressemelding   •   okt 22, 2010 13:37 CEST

Sharifs dekksenter har vært ekstremt mye etterspurt hos Opplysningen 1881 de siste 3 dagene. Firmaet til Sharif ligger nå på en 38. plass over mest etterspurte nummer hos 1881 – mer oppgitt enn både Veitrafikksentralen og Viking redningstjeneste!

- Det er tydelig at vintern har kommet.. Vi får håpe Sharif gjør som oss og bemanner opp når snøen kommer så han har taklet telefonstormen, sier Marianne Lund, markeds- og kommunikasjonssjef i Opplysningen 1881.

- Både i går og i dag har vi merket et ekstra trykk fra kunder som trengte hjelp i kaoset. Selv om det var meldt snø, er dette noe Opplysningen 1881 ser hvert år når den første snøen kommer. Typiske spørsmål er nummer til Falken, NAF, Statens Vegvesen, verksteder og NSB, sier Marianne Lund.