Camilla er Norges Hyggeligste Håndverker!

Pressemelding   •   sep 15, 2019 15:43 CEST

Lars Erik Fossum, Country Manager i Oras Norge og Camilla Cox fra Kråkerøy Rør i Fredrikstad.

Norges Hyggeligste Håndverker er et initiativ fra håndverkerbransjen for å skape større stolthet og engasjement for håndverksyrkene. Det er tredje gang kampanjen arrangeres. Engasjementet har vært enormt, og juryen fikk en svært vanskelig jobb med å peke ut den aller hyggeligste blant 21 finalister.

Oras er bransjesponsor for rørlegger-kategorien i kåringen og svært fornøyd med at en rørlegger klatret helt til topps i kåringen. Oras har stått i bresjen for å engasjere kvinner i bransjen til å delta i Norges Hyggeligste Håndverker.

Les hele saken på oras.com

Oras-konsernet er en betydelig leverandør av sanitærutstyr : markedsleder i Norden og en ledende aktør i det kontinentale Europa. Konsernets visjon er å gjøre bruk av vann enkelt og bærekraftig samt å bli ledende i Europa innen avansert sanitærutstyr . Konsernet har to sterke merkevarer, Oras og Hansa. Oras-konsernet eies av Oras Invest, et familieselskap og en industriell eier.

Hovedkontoret for konsernet ligger i Rauma, Finland, og konsernet har fire produksjonsanlegg: Burglengenfeld (Tyskland), Kralovice (Tsjekkia), Olesno (Polen) og Rauma (Finland). Konsernet opererer med egne ansatte i 20 markeder. Oras Groups netto salg var 245 millioner € i 2015, og ved utgangen av perioden har selskapet 1370 ansatte.

Kommentarer (0)

Kommentar