Rørleggere dominerer i kåringen av Norges Hyggeligste Håndverker

Pressemelding   •   jul 03, 2019 13:47 CEST

Lars Erik Fossum, Country Manager i Oras Norge, viser frem det ekslusive dusjssytemet Oras Esteta Wellfit som kategorivinneren av Norges Hyggeligste Rørlegger vinner.

1 650 håndverkere fra alle landets fylker er nominert til den gjeve tittelen Norges Hyggeligste Håndverker. Hele fire rørleggere er representert på topp 10-listen.

– Håndverkere fra hele Norge konkurrerer om å bli kåret til Norges Hyggeligste Håndverker 2019. Blant rørleggerne er det foreløpig Camilla Cox Barfot i Kråkerøy Rør som ligger på topps med imponerende 3 750 stemmer, sier Lars Erik Fossum, Country Manager i Oras, som er hovedsponsor for rørleggerkategorien.

Les hele saken på her

Oras-konsernet er en betydelig leverandør av sanitærutstyr : markedsleder i Norden og en ledende aktør i det kontinentale Europa. Konsernets visjon er å gjøre bruk av vann enkelt og bærekraftig samt å bli ledende i Europa innen avansert sanitærutstyr . Konsernet har to sterke merkevarer, Oras og Hansa. Oras-konsernet eies av Oras Invest, et familieselskap og en industriell eier.

Hovedkontoret for konsernet ligger i Rauma, Finland, og konsernet har fire produksjonsanlegg: Burglengenfeld (Tyskland), Kralovice (Tsjekkia), Olesno (Polen) og Rauma (Finland). Konsernet opererer med egne ansatte i 20 markeder. Oras Groups netto salg var 245 millioner € i 2015, og ved utgangen av perioden har selskapet 1370 ansatte.

Kommentarer (0)

Kommentar