Windows Phone-app tilbake

Windows Phone-app tilbake

Etter en lengre nedetid, er Donorkortet til Windows-telefoner tilgjengelig igjen.

Grunnet problemer med ekstern utvikler, har Windows Phone/Mobile-utgaven av Donorkortappen vår vært utilgjengelig for nedlasting, siden slutten av oktober i år. Vi har nå fått en ny utvikler og ny konto i Microsoft Store, og appen er nå blitt oppgradert og tilgjengelig på nytt, for alle med en Windows-telefon. Appen er kompatibel med både Windows Phone 8 og 8.1, samt nye Windows Mobile 10.

Last ned appen fra donorkort-siden vår donorkort.no

Til deg som som har installert Donorkort-appen fra før: Vi anbefaler at du sletter denne, og installerer på nytt, ved å følge lenken over. Den gamle versjonen vil ikke lenger vedlikeholdes med oppdateringer.

iPhone- (iOS) og Android-versjonene av appen har vært –og er – uberørt, og fungerer som normalt.

Vi beklager de ulemper dette har medført. Husk at det aller viktigste er at dine pårørende er informert om ditt standpunkt! De to pårørende du oppgir i appen vil få en sms med ditt standpunkt.

Stiftelsen Organdonasjon jobber for å bedre tilgangen på organer for transplantasjoner, ved å informere befolkningen om hva organdonasjon er, og ved å formidle hvor viktig det er at vi alle tar stilling til organdonasjon mens vi lever. Vi jobber også opp mot helsevesen og myndigheter for å sikre at nødvendige ressurser stilles til disposisjon for å redde liv.