Ny rute til Växjö Småland Lufthavn

Nyhet   •   des 20, 2013 13:13 CET

I mars starter Nextjet opp sin nye rute mellom mellom Växjö Småland Lufthavn og Oslo Lufthavn.

Ruten mellom Växjö og Oslo har lenge vært etterspurt av bedrifter og privatpersoner i Växjö-regionen.

- Forbindelsen har vært etterspurt i mange år, og det er veldig morsomt endelig å kunne tilby smålendingene en enkel reisevei til Norge. Med tanke på den geografiske beliggenheten som Växjö Småland Lufthavn tilbyr, er jeg sikker på at vi kommer til å generere reisende fra store deler av Småland, sier Henning Lindberg, salgs- og markedssjef i Nextjet.

Nextjet er nykommer på Oslo Lufthavn.

- Det er veldig hyggelig å ønske en ny aktør velkommen hit til Oslo Lufthavn, sier administrerende direktør Nic Nilsen.

- Nye ruter og destinasjoner til og fra Oslo Lufthavn er noe vi alltid synes er hyggelig å annonsere og vi ser fram mot at Nextjet starter opp sitt rutetilbud til Växjö, avslutter Nilsen.

Ruten kommer til å trafikkeres tur / retur mandag til fredag med avgangstid 09.30 fra Växjö og retur 11.20 fra Oslo. Flytiden er beregnet til 1 time og 15 minutter.

Billettene kan bestilles på www.nextjet.se.