Wyller - Vinterens nye utested!

I dag mandag kl. 16.00 åpner Wyllerløypa igjen. Etter etterlengtet natursnø og intensive dager med snøproduksjon og hardt arbeid, kan vi endelig åpne Wyllerløypa i full bredde og med fantastisk skiføre. Nå kan du endelig cruise ned Oslos beste løype igjen!

"Vi er ekstremt glade for å åpne Wyllerløypa i dag. Vi har mange gjester som har lengtet etter deilig cruising i bakken. Det er dessuten gledelig at skikretsen kan få i gang skikkelig trening. Ønsker alle velkommen inn i "dalen" - i år har vi til og med buss fra Røa", sier Espen Bengston, fungerende daglig leder i Oslo Vinterpark

Alt ligger til rette for en fantastisk skiopplevelse!

Night Owl er heiskortet for deg som føler at tiden ikke helt strekker til for en lenger tur i bakkene. Jobb sent eller legg barna først og kom så opp til oss i Oslo Vinterpark for å nyte en helt fantastisk kveld på ski som gir deg ny og herlig energi som varer hele uken ut.

Eller har du kanskje mulighet til å sette av en time eller to til deg selv på formiddagen? Fra i år kan alle morgen- og kveldskjørere endelig nyte tiden alene i anlegget for en rimelig pris. Med Night Owl og Early Bird kortet kjører du kun for 150,-. Kortet er et to-timers kort, gyldig man - tors kl.10-12 eller kl.20-22.

Med fjorårets store nyhet, ny 6-seters ekspress heis, rekker du nå også enda flere turer per time. Den nye 6-seteren har dobbelt så stor heiskapasitet, tar kun 5 minutter fra bunn til topp, og gir deg alle muligheter til å få en fantastisk skiopplevelse!

Wyller i Sørkedalen har blitt en ny selvsagt entré til anlegget, hvor du i tillegg finner store parkeringsplasser, kollektivtilbud, skiutleie, verksted, heiskortkasse og kafè med servering av varm mat.

Vi jobber på spreng med å få åpne resten av anlegget. Hemidall i Wyller åpner i løpet av uka, Tyr neste uke. Vestkleiva er åpen fra onsdag. Hyttlibakken med rødparken åpner på torsdag, raillinjen i heiskneika og sørsvingen åpner på tirsdag kveld og lille halfpipen åpner neste uke.

Velkommen til vinteren!

• verksted

Tryvann Skisenter AS eier og driver skianleggene i Oslo Vinterpark, Oslo Sommerpark samt Varingskollen Alpinsenter. Om vinteren har skianleggene over 60 prosent markedsandel i Stor-Oslo området. Oslo Vinterpark, Tryvann er 5. største alpinanlegget i Norge målt i heiskortomsetting. Anleggene tilsammen har ca 280 000 besøk per vintersesong.