Terje Kaasa Larsen ny sjef i Peab Bygg

Pressemelding   •   jan 15, 2019 09:58 CET

Terje Kaasa Larsen. Foto: Hilde Brevig

Terje Kaasa Larsen (46) tok fra nyttår over som sjef for Peabs byggvirksomhet i Telemark, Vestfold og Buskerud.

Peabs byggvirksomhet i de tre fylkene Telemark, Vestfold og Buskerud er fra 1. januar 2019 slått sammen til én enhet. Terje Kaasa Larsen leder den nye enheten.

− Vi får inn en person som har ledet entreprenørvirksomhet med gode resultater de siste 12 årene. Vi er glade for å ha Terje med på laget, for å lede vår videre satsing på egne håndverkere og gode leveranser til kundene, sier Kjetil Runningen, administrerende direktør i Peab AS.

Kaasa Larsen kommer fra jobben som daglig leder i Norske Stålbygg, og jobbet før det som daglig leder i Seltor. Han har utdanning som tømrer, byggingeniør og sivilingeniør i industriell økonomi.

− Jeg har kjent til deler av Peab gjennom flere år, og er imponert over hva selskapet har fått til. Når Telemark, Vestfold og Buskerud nå blir til en region, synes jeg utfordringen med å bidra til videre utvikling av denne, er utrolig spennende, sier han.