Ny seniorfavoritt-tur fra Peer Gynt Tours. Rota i Spania.

Nyhet   •   nov 16, 2016 07:30 CET

Rota er en liten landsby nord i Cádizbukta, på kyststripen Costa de la Luz. Hotellet ligger perfekt plassert ved strandkanten som brer seg ut i begge retninger. Den lille landsbyen en spesiell sjarm og stolthet ved seg. Her finnes det en egen ro og harmoni, kun avbrutt av pulserende rytmer fra bølgene - og det er i dette tempoet vi skal nyte dagene. Turene vil gå over ti dager, og første avgang er i mai.

Rota, en uoppdaget perle på kyststripen Costa de la Luz. Her bor dere på et flott hotell rett ved strandkanten med gangavstand til Rota sentrum. I løpet av turen blir det muligheter for utflukter til Cádiz med mange historiske landemerker, Jerez de la Frontera, mest kjent for sine hester og sherry, og Gibraltar med sin spennende historie og det eneste stedet i Europa med viltlevende aper.

Les mer om turen her. Vi gir på denne turen også rabatt for de som bestiller tidlig!

Seniorfavoritter fra Peer Gynt Tours:

Våre seniorfavoritter tar utgangspunkt i at vi bor på samme hotell under hele turen, og at vi dermed skal ha god tid til å kose oss og nyte ferien. Inkludert i prisen er alltid noen flotte utflukter. Frokost er selvsagt inkludert, og det er også felles middager hver dag. Hotellene er valgt med hensyn til at vi skal bo lenge på ett sted, og de skal være hyggelige med et godt tilbud under oppholdet. På våre seniorfavoritt-turer er det alltid med en voksen, erfaren reiseleder. Reiseleder vil også arrangere frivillige sosiale aktiviteter hver dag under oppholdet. Her vil ingen føle seg alene!