Vandring & vin i Toscana

Nyhet   •   feb 21, 2017 10:32 CET

Vandring & vin i Toscana+

Flere og flere nordmenn velger en aktiv ferie fremfor tradisjonelle ferier. Vi i Peer Gynt Tours har spesialisert oss på vandreturer som har blitt den mest populære kategorien for våre fornøyde kunder. Denne gangen skal vi skal på vandring i Italias vinland, Toscana. Vi følger "vinrutene" i Toscana over bølgende åslandskap fylt med sypresser, vinranker og olivenlunder. Her er det bare å glede seg.

Vi oppholder oss i vakre Montecatini Terme som er mest kjent for sitt historiske SPA. Herifra tar vår egen reiseleder oss med til en rekke spennende destinasjoner i nærområdet. Vi skal besøke en rekke flotte vingårder og får smake både vin og olivenolje.

Naturen i Toscana-området er forholdsvis flat som gjør vandringene til en behagelig opplevelse. Vi har satt av en fridag hvor dere kan oppholde dere på det flotte hotellet med utendørs basseng og velværeavdeling, eller utforske Montecatini Termes flotte sentrum og kanskje besøke det historiske SPAet. Dere får også muligheten til å reise på en guidet tur til Firenzes historiske bykjerne.

Vi i Peer Gynt Tours har over 35 års erfaring med gruppereiser for reiseglade nordmenn.

Det er fortsatt noen få ledige plasser til Toscana i påsken!