Personalhuset Staffing Group rekrutterer ny administrerende direktør

Pressemelding   •   jan 13, 2017 12:24 CET

Carl-Fredrik Langård-Bjor vil under første kvartal 2017 tre ut av sin stilling som adm.direktør for Personalhuset Staffing Group for å starte i ny stilling som Konserndirektør ISS Facility Services.

Langård-Bjor har under sine fem år som adm.direktør utviklet selskapet fra å være et mindre selskap med ca 400 millioner i omsetning, med utgangspunkt i Norge, til en omsetning på 1,2 milliarder med over 40 avdelinger i Norden.

Group CFO Claes Poulsen tiltrer nå som konstituert CEO for gruppen. Claes Poulsen har vært ansatt i Personalhuset siden 1. november 2014, og kjenner selskapet godt. Parallelt jobber styret med å finne erstatter. Målet om å utvikle selskapet videre som betydelig aktør i det Nordiske bemanningsmarkedet består.

For spørsmål kontakt styrets formann:

Fredrik Thafvelin
Mobil 92030200
E-mail: fredrik.thafvelin@gmail.com

Personalhuset Staffing Group er et av Nordens største og ledende rekrutterings- og bemanningsselskaper. Vi har stor geografisk spredning, og uansett hvor du møter oss vil samme høye kvalitet og entusiasme prege våre tjenester.

Kommentarer (0)