METZ til Norge – se dem live på Buktafestivalen i juli! Ny musikkvideo ute nå

Pressemelding   •   apr 17, 2018 14:31 CEST

Foto: Ebru Yildiz

METZ slipper musikkvideo til "Mr. Plague"

Spiller på Buktafestivalen i Tromsø 21. juli

METZ har sluppet en fargerik musikkvideo til låta "Mr. Plague", som man hører på deres nyeste album, "Strange Peace", som er ute nå. Videoen beskrives som følger av regissør Shayne Ehman (som har laget alle tre musikkvideoer fra albumet "Strange Peace"): "...the crumbling remnants of civilisation...a broken justice system...a consumer wasteland… Was it all part of the plan?". Se videoen under for å få svaret.

SE MUSIKKVIDEOEN TIL "MR. PLAGUE" HER

METZ annonserer samtidig en rekke nye konsertdatoer som legges til i deres allerede omfattende 2018-turné. De nye datoene inkluderer flere stopp i Canada og Europa, blant annet på flere store festivaler som Reading og Leeds Festival i august, og ikke minst på Buktafestivalen i Tromsø 21. juli. Billetter til Bukta kan kjøpes HER, og mer informasjon om festivalen finnes HER. Dette er eneste annonserte konsertdato for METZ i Norge. Moaning (som også er signert til Sub Pop) er med som support på flere av konsertene i Europa. Se hele METZ sin turnéplan HER.

METZ sitt nyeste album "Strange Peace" ble sluppet i september 2017 via Sub Pop / Playground Music Scandinavia og er tilgjengelig digitalt, på CD, kassett og vinyl. Stream eller kjøp albumet HER.

FØLG METZ:

FACEBOOK | TWITTER | SPOTIFY | TIDAL