PREMIERE - NY MUSIKKVIDEO FRA LISSIE

Se videoen til singelen "Don’t You Give Up On Me"
Nytt album "My Wild West" ute 12. februar 2016 via Cooking Vinyl
Norgesturné i februar

Lissie gjør seg klar til å slippe sitt nye album "My Wild West" ved å dele musikkvideoen til albumets første singel, "Don’t You Give Up On Me".

Albumet "My Wild West" er historien om 12 år i Lissie sitt liv som hun har tilbragt i California, med spor av hennes søken etter nye eventyr. Et nytt eventyr begynte når hun flyttet fra California til sin nye gård i Iowa, hvor videoen til ‘Don’t You Give Up On Me" ble filmet.

SE VIDEOEN HER

Lissie forteller: I loved the idea of filming this video on my land and we really lucked out when we hit record and the snow started falling. The fields and trees in white were breath-taking! Sitting in the back of my dodge ram pickup and singing as we passed these open glistening spaces was really special. It’s all a bit of a dream and I’m happy to have broken the farm in with a video for a song that means a lot to me as I head into my next chapter.

"Don’t You Give Up On Me" er hentet fra det kommende albumet "My Wild West" som slippes 12. februar. Lissie, som har to bestselgende album i ryggen, vender tilbake til sine røtter på flere måter enn én og legger ut på en soloturné med hele seks datoer i Norge. Konserten i Trondheim ble utsolgt på knappe fire timer, ekstrakonsert er nå satt opp. Klikk på konsertstedene under for å sikre deg billetter!

19.02 - Kristiansand, Kick
20.02 - Stavanger, Folken (UTSOLGT)
21.02 - Oslo, Sentrum Scene
24.02 - Trondheim, Byscenen