Porsgrunds nye serie Glow blir lagt merke til – Kundene liker det de ser

Bildetekst: I en travel hverdag vil vi ha det mest mulig praktisk og bruke minst mulig tid på å holde det ryddig og rent på badet. Da er Porsgrund Glow et smart valg.

– Responsen på Porsgrunds nye baderomserie Glow har så langt vært svært god, forteller Hanne Barth, butikkansvarlig hos Werner Barth Bademiljø i Sandefjord.

– Kundene liker det tidløse og stilfulle designet og de myke linjene. Det er morsomt at det er en rød tråd mellom de ulike elementene, som metallisten som går igjen på alle møblene. De gode oppbevaringsløsningene og det forenklede renholdet er også et stort pluss, sier Barth.

Møblene er produsert i fuktavvisende MFD og har en rekke smarte og praktiske detaljer. De leveres i standardfargene hvit og eik, men fås også i valgfri farge.

Elegant med børstet metall

Da designeren Scott Derbyshire designet Glow-serien, hentet han inspirasjon fra snø og nordiske fjell og vidder. De myke linjene i porselenet er elegant knyttet sammen med dekorlister i børstet aluminium, et gjennomgangstema som gir serien en fin helhet. Kombinerer du dette med børstet metall på kraner, speil og annet tilbehør, får badet et lekkert og elegant preg.

Hygienisk toalett

I en travel hverdag vil vi ha det mest mulig praktisk og bruke minst mulig tid på å holde det ryddig og rent. Da er Porsgrund Glow et smart valg.

­– Både toalettskåler og servanter i Glow-serien har smussavvisende Smart-glasur, noe som gjør det enklere å holde overflatene rene og delikate. Det er en stor fordel. Vi ser også at stadig flere velger toalett uten spylekant, såkalt Rimfree, noe som forenkler renholdet ytterligere, poengterer Barth.

Og det er ikke rart at mange faller for den patenterte Rimfree-løsningen. Her er det ingen spylekant der smuss og bakterier kan gjemme seg – jobben med å holde toalettet rent og delikat er dermed minimal.

– Glow innfrir forventningene

Dag Terje Flotorp, rørlegger og prosjektleder hos Rør i Sør AS, Sørlandsparken Bademiljø, har også lagt merke til den positive kunderesponsen.

– De nye toalettene rakk knapt å komme inn døra før de første bestillingene tikket inn. Kundene liker det de ser. Porsgrund Glow innfrir forventningene og tilbyr produkter vi har tro på, sier Flotorp.

Den nye Glow-serien er en etterlengtet nykommer fra Porsgrund, som har produsert baderomsprodukter for det norske markedet siden 1948. Serien er tilpasset norske hjem, med stil og kvalitet som fungerer optimalt i hverdagen.

Anne Ersnes, markedskoordinator i Porsgrund

E-post: anne.ersnes@geberit.com

Geberit AS er ansvarlig for salg og markedsføring av Porsgrund i Norge.

• dusj
  • servant