Solia AS

18 fantastiske dager på tre kontinenter med eget fly!

Pressemelding   •   mar 27, 2015 11:52 CET

Solia gir deg muligheten til å bli med på et av ditt livs store reiser, til fem svært forskjellige og spennende reisemål i Asia, Afrika og Europa. Kontrastene er store, fra hypermoderne Dubai til teplantasjer i Sri Lanka og safari i Kenya.

Reisen begynner i Oslo den 20. november. Vi flyr via Stockholm til Dubai og ser utover denne mektige metropolen fra verdens høyeste bygning Burj Khalifa. Neste stopp er Sri Lanka, med sterke sanselige opplevelser på en spennende rundreise. Grønne skoger, sterke farger og imøtekommende folk møter oss i eksotiske flotte landet. Fra Sri Lanka går ferden til Maldivene, hvor slaraffenliv på nydelige strender på et luksuriøst hotellet med all inclusive venter. Dessverre må vi forlate Maldivene etter noen dager, men erstatningen er slett ikke dårligere: Nå venter et firedagers safarieventyr i Masai Mara i Kenya, hvor vi selvsagt skal se etter ”the big five”. Fra Kenya flyr vi til Istanbul, Europas kanskje mest trendy by for øyeblikket. Etter 18 fantastiske dager er ditt livs mest fantastiske ferie over.

-Dette er en enestående mulighet til å oppleve tre kontinenter og fem reisemål, sier Jon Engenes, Solias daglige leder. -Kombinasjonen av to storbyer og tre eksotiske reisemål, med en mengde flotte utflukter, virkelig gode hoteller, skandinavisktalende reiseledere og eget ”privatfly” på det meste av reisen borger for en reise helt utenom det vanlige, sier Engenes.

Fakta - Solia Grand Explore:
Dette er en reise med kun én avgang. På Solia Grand Explore bor du i Stockholm (1 natt), i Dubai (to netter), i Sri Lanka (fire netter), på Maldivene (tre netter), i Kenya (fire netter) og i Istanbul (tre netter).Skandinavisktalende reiseledere er med fra du går om bord på flyet i Stockholm til du er tilbake i Sverige etter 17 dager, og det er også samme flybesetning. Det er engelsktalende lokale guider på hvert av reisemålene, og sammen sørger disse for et meget rikholdig program.

Reisen inkluderer følgende flygninger: Oslo – Stockholm/Sverige – Dubai – Colombo/Sri Lanka –Mahe/ Maldivene – Nairobi/Kenya – Istanbul/Tyrkia – Stockholm/Sverige – Oslo. Foruten flygningene mellom Oslo og Stockholm, foregår alle flygninger med Primera Air.

Pris fra 64 995,- pr person i dobbeltrom.

For ytterligere informasjon:
Kontakt Jon Engenes, daglig leder i Solia AS, tlf. 934 67 654

jon.engenes(a)solia.no

Solia er en av Norges største reisearrangører og tilbyr en spennende miks av tradisjonelle pakkereiser med charter- og rutefly til reisemål i Europa, Kanariøyene, Sri Lanka, Mexico, Island, Norge og De Arabiske Emiratene. Utvalget består både av tradisjonelle pakketurer for sol- og badeferier til innholdsrike opplevelsesturer med både utflukter og måltider. Solia AS er et datterselskap av Primera Travel Group, et av Nordens største privateide reiselivskonsern.