Athena Ski Lillehammer AS

2019 med Athena Ski Lillehammer

Pressemelding   •   jan 02, 2020 16:30 CET

​År 2019 har vært godt og vi gleder oss masse til et helt nytt år 2020!

I året 2019 har vi gledet mange store og små ved å formidle ski og snowboard kunnskap og teknikker.  Året 2019 har vært lærerikt og spennende for oss. En idé om ski camps har blitt realisert i dette året. Vi har levert kurs med Olympisk temaer og camps  og deltakere våres tilbrakte ca.500 døgn totalt i Norge. De har fått opplæring i Olympisk klasse,  unike nordiske opplevelser og gode minner. Vårt mål er å spre gleder, ved å gi kunden det de ønsker har vi skapte tilfredsstilte kunder, igjen vil dette gi oss gode ømdommer som er megaviktig for Athena Ski.

Innat bedriften

•Brattlæringskurv :

1.Kunder

Vi lærer ved å studere behov av våre kunder og sluttbrukere. Hva som gjør at de blir fornøyde og tilfredsstilte. Vi indentifiserer nye behov og utvikler nye tjenester/produkter som dekker dem. Vi har også skaffet oss oversikt over hvilken typer av kunder er meste lønnsomme og verdifulle. Dermed holder vi på med dem og pleier relasjoner med dem for å skape "gjenkjøp" og nye kunder.

2.Marked

Nyttige innsikter om markedet gir definerte fordeler på alle plan. Det gir en pekepenn på retninger for markedsinvesteringen. Vi kaster derfor ikke bort penger og tester ut alle konsepter, heller fokuserer på de som er meste lønnsomme,  og satser på å bli best innenfor det segmentet.

3. Leverandører

Over 15 norske toppidrettstrenere og idrettslærer har samarbeidet med Athena Ski. De kommer fra forskjellige grener, slalåm,snowboard, langrenn for å nevne noe. De har selv vært toppidrettsutøvere og har mange års erfaringer i fagfelt. Over 10 vel-etablerte organisasjoner innenfor vinter sports og Olympic har vært våre leverandører og samarbeidspartnere. Hotell med historie, moderne hotell i skandinaviske stiler, og fremtidsrettet hotell har gjestet våre brukere.  Våre leverandører betyr veldig mye for oss og våre kunder. Det er de som gjør at vi kan tilby den beste kvaliteten til våre kunder.

•Målrettet styring:

Ved å være målrettet, jobber vi effektivt. Slik at vi kan ha fokus på våre kunder, brukere og tilby kvaliteten.

Håper på et målrettet år med gode resultater i året 2020! Håper på fortsatt godt samarbeid med våre leverandører!

Happy New Year! 🥂🎆🎊

Kurs, Camps, Pakkereiser til Norge