Lekmer

30-50% på treleker fra Micki | 44% på nye Lundby Småland | Mecco er tilbake - spar 33%! | 45% på sminkesett fra Disney Princess | 26% på R/C-bilen Vaporizr

Pressemelding   •   nov 02, 2011 14:47 CET

Det her er ukens beste kupp på Lekmer.no. Værsågod!

Dessuten har du sjansen til å vinne en hel forpakning med Mecco. Vi deler ut 8 pakker til en verdi av 2392 kr. Konkurrer og vinn Mecco på Lekmers Facebookside!

Byttesrett på alle julegaver til og med 17 januar 2012
Du kan allerede nå i ro og fred handle alle barnas gaver. Og bytte den etter jul om det ikke ble som du hadde tenkt deg. Du har full byttesrett på alle julegaver helt til 17 januar 2012.

Kjøp julegavene nå, betal i februar 2012 til 0% rente!
Gjennom vårt samarbeid med Klarna kan du akkurat nå handle mot faktura og ikke betale julegavene før i februar 2012. Til 0% rente!

Om Lekmer.no – leketøysbutikken på nettet

Lekmer.no er leketøysbutikken på nettet. Lekmer verdsetter høy tilgjengelighet, raske leveranser, god service og trygge, sikre, populære leker, barneklær, barneromsinnredning, barn- og babyartikler til rett pris.

Lekmer ble grunnlagt i januar 2006 og inngår i CDON Group. Lekmer har sitt sete i Stockholm, Sverige.

Om CDON Group – Nordens ledende e-handelshus
CDON Group er en ledende e-handelskonsern med noen av Nordens mest velkjente varemerker. Siden starten 1999 har CDON Group skapet framgangsrike virksomheter innen segmenten underholdning, mote og sport/helse. Idag driver CDON Group e-handelsbutikker med to millioner kunder i fem land. Vår portefølje består av underholdningsbutikken Cdon.com, bokhandelen Bookplus.fi, leketøysbutikken Lekmer.com, motebutikken Nelly.com, Tretti.no - vitevarer og husholdningsapparater på nettet, sport- og næringsbutikken Gymgrossisten.com samt helse- og fitnessbutikken Bodystore.com.

CDON Group inngår i Modern Times Group AB, notert på Nasdaq OMX Stockholms Large Cap-liste under MTG A og MTG B.

E-handelsplassene
CDON.COM