TCnano Norge

3D NanoProtect - nytt poleringsprodukt fra TCnano Norge AS

Pressemelding   •   feb 20, 2014 09:37 CET

3D NanoProtect er et nytt produkt konstruert i 3 dimensjoner (layere) for optimal beskyttelse av pen gelcoat, lakkerte flater, rustfritt stål, høyglanspolert stål og andre glatte metalloverflater.Ved å tilføre produktene flere ”layere” vil det gi en meget sterk binding til flaten, bedre beskyttelse og lengre holdbarhet. Vil ikke fjernes ved bruk av avfettingsmidler. Kan brukes til båt, bil og caravan.
3D NanoProtect er velegnet for ”pene” lakk- og gelcoatflater, samt alle glatte metalloverflater.
Kan også brukes som beskyttelse av plast- og gummidetaljer, felger, lykteglass, plast- og skinninteriør, osv. På flater som trenger rens eller ny glans, anbefaler vi vårt nye produkt
3D NanoPolish, som gir samme beskyttelse og holdbarhet som 3D NanoProtect. Flaten som skal behandles med 3D NanoProtect må være fri for voks, fett og olje. Billakk må avfettes. Det må heller ikke brukes voksbaserte produkter på toppen av 3D NanoProtect eller 3D NanoPolish. Holdbarhet på billakk er minst 15 mnd. Produktene er like velegnet for amatør som profesjonell.

Bilder/tekst/info: https://www.cubby.com/pl/3D+NanoProtect/_fa86ce1717c345c5878e0d8f966c8817