Ferro-Bet /AS

60 år som liten i et marked av giganter.

Pressemelding   •   feb 11, 2010 17:15 CET

A/S Ferro-Bet har nå rundet de 60, men er så absolutt ikke som noen pensjonist å regne. A/S Ferro-Bet er et norsk firma som har kjempet om kunder på alle de syv hav nå gjennom 60 år. De har holdt stand mot svingninger i markedet og lovverk i stadig endring. I perioder der store firmaer og konserner har fusjonert og ramlet over ende, har A/S Ferro-Bet holdt stø kurs.
A/S Ferro-Bet startet i 1950 som et firma med øynene rettet på skipsfarten og vedlikeholdsproblematikken de hadde. Da oljen kom til Norge for fult, fulgte A/S Ferro-Bet med ut i Nordsjøen og holdt plattformene fri for rust. Det er ikke bare shipping og offshore som har hatt gleden av A/S Ferro-Bet sine produkter. Det er mange som blir litt fjerne i blikket og mimrer tilbake til sin første bil når man hører navnet Ferro-Bet. For A/S Ferro-Bet har i alle år levert produkter til mange av landets fargehandler og bilrekvisitabutikker. Noe A/S Ferro-Bet alltid har vært stolte av, er at de har kunnet levert samme gode kvalitet til Johannsen med en gammel Opel som hadde litt rust på seg, som til plattformene i Nordsjøen.
Det å holde stand i en verden som stadig blir mindre, og der pris og ikke alltid kvalitet teller mest. Dette er en bragd som gir A/S Ferro-Bet ekstra god grunn til å feire sine voksne 60 år. Vi håper at dette lille firma enda vil få levere kvalitet til sine kunder i nye 60 år.

Ytterligere informasjon Ferro-Bet /AS
Jan Magne Andreassen