A/S Norske Shell

Åpner Norges største innendørs selvvaskehall

Pressemelding   •   nov 09, 2011 14:50 CET

Lørdag 12. november feirer A/S Norske Shell åpning av Norges største selvvaskehall ved stasjonen Bilby’n i Trondheim. For å markere dette vil kunder kunne fylle drivstoff til samme pris som da Shell stasjonen åpnet for første gang i 1983 i tidsrommet 11.00 til 12.00. Det vil si til 4,80* kr/l på åpningsdagen.

Den offisielle åpningen av Norges største innendørs vaskehall med 8 selvvaskebåser vil være klokken 11.00. Det vil også være mulig å teste ut vaskehallen da Shell Bilby’n tilbyr gratis selvvask mellom 11.00 og 13.00.

- Tanken er å skape det beste bilvasketilbudet i Trondheim. Kundene kan stå inne i varmen og vaske. Tilbudet er lett tilgjengelig døgnet rundt, og her finner man det siste av nytt utstyr. Dette er en topp moderne stasjon med ny butikk, nye pumper, ny bilvaskemaskin og nå endelig også en skikkelig selvvaskehall, forteller Frode Nordskag, regionsjef i Shell.

Torkel Schive, forhandler ved Shell Bilby’n, er blant de som ser aller mest frem til og offisielt åpne selvvaskehallen.

- Etter en lang tid med oppussing og forbedringer kan vi endelig presentere et komplett tilbud til kundene våre. Siden juni i 2009 har det vært en byggeplass på stasjonen, og det har resultert i en flott stasjon, sier Schive.

I forbindelse med åpning av Norges største selvvaskehall og drivstoff til historisk pris, kan det dannes en del kø i området. Derfor oppfordres alle som ønsker å fylle tanken til historisk pris, eller teste selvvaskehallen, om å følge anvisninger fra vakter på stedet.

For mer informasjon om stasjonen og åpningen, kontakt forhandler Torkel Schive: 73 98 45 06.

Øvrig informasjon om Shell, kontakt kommunikasjonssjef Lillian Aasheim, mob: 90 24 01 91.

* Prisene gjelder ikke kunder med CRT-kort