Nikita Hair

Årets frisørsalong

Pressemelding   •   mar 14, 2012 08:51 CET

Nikita Hair på Sandvika Storsenter ble Årets Salong på Norges største frisørkjede.

Under frisørkjeden Nikita Hair`s årlige lederkonferanse i Oslo i forrige uke, fikk daglig leder i Nikita Hair salongen på Sandvika Storsenter, Torunn Berg, en stor overraskelse. Midt under åpningen av konferansen ble hun av frisørgründer og konserneier Inger Ellen Nicolaisen kalt opp på scenen og høytidelig overrakt prisen Årets Salong 2011.

- Med tanke på at det er nesten 70 salonger landet rundt å velge blant, er jeg utrolig stolt av at salongen vår får denne prisen, sier daglig leder Torunn.  Og fortsetter: Dette er en pris jeg deler med alle mine flinke medarbeidere, og vi hadde aldri fått denne utmerkelsen hvis det ikke hadde vært for det gode teamarbeidet vi har i salongen! Jeg sender en stor takk til hver og en medarbeider i salongen, og så vil jeg gjerne takke kundene våre, for de er jo også med på å skape salongen vår slik den er, fortsetter hun.

Salongen på Sandvika Storsenter ligger fint til i annen etasje i det gamle bygget, mellom Showroom og PM, og har syv medarbeidere inkludert daglig leder Torunn. Nå kan de alle sammen glede seg til premien; nemlig en inspirasjonstur til utlandet for hele salongen!

- Men turen får vi ta til høsten, for nå kommer våren og travle tider med hår som skal pleies og kunder som skal pyntes. Og kundene våre må jo tross alt komme først, avslutter Torunn med et smil.