ACT Logimark AS

ACT Logimark AS har inngått Hovedpartneravtale med GS1 Norway og GS1 Smart Centre

Pressemelding   •   jun 01, 2014 10:25 CEST

Vi har jobbet med standardisering for kundene våre i alle år, og er stolte av å kunne ta plass som hovedpartner i GS1 Smart Centre. “Vi gleder oss til å vise våre løsninger i senteret”, sier Morten Mathiesen, daglig leder i ACT Logimark AS.

Datafangst, merking, rapportering og sporbarhet – ACT LogiFlow

For å møte kundenes krav til sporbarhet og rapportering, har vi de siste årene satt store ressurser inn på å utvikle ACT LogiFlow. Dette er en adaptiv modulbasert softwareplattform som kan tilpasses de fleste ERP-systemer, og som kan bidra til effektivisering av kundens verdikjede. Denne satsningen har vist seg å være et riktig valg i dagens krevende marked, og vi opplever stor etterspørsel etter skreddersydde løsninger basert på ACT LogiFlow-plattformen. Dette er bare ett av kompetanseområdene som vi tar med oss inn i GS1 Smart Centre.

Informasjonsbærere

ACT Logimark har bred og lang erfaring med å utnytte mulighetene de forskjellige informasjonsbærerne gir. Vi jobber stadig med å utvikle og teste nye løsninger – sammen med kunder, men også i egne prosjekter.

Nysgjerrighet og teft for fremtiden, kjennetegner våre folk, og vi ser fram til å samarbeide med GS1 Norway!

ACT Gruppen har siden etableringen i 1990 bygget opp et omfattende leveringsprogram og en unik kompetanse innen våre fagfelt. ACT Gruppen leverer maskiner, utstyr og løsninger til alle bransjer. Blant våre kunder finnes noen av de største og mest kravstore bedrifter i Skandinavia. Våre løsninger er industrielle, robuste og ofte skreddersydd for kunde. ACT Gruppens salgsorganisasjon og  tekniske avdeling består av medarbeidere med spesial-
kompetanse innen ulike bransjer. ACT Gruppen består av 50 medarbeidere.

ACT Gruppens leveringsprogram består av blekkstråleskrivere, laserskrivere, etikettskrivere, etiketter, etiketteringsmaskiner, folieskrivere, blekk, fargebånd, pregemaskiner, strekkodeløsninger og spesialmaskiner for merking og emballering. De er også leverandør av programvare, systemløsninger, logistikkløsninger, samt utstyr for datafangst ved bruk av strekkoder, 2 D koder og RFID teknologi,  metalldetektorer, røntgendetektorer, alle typer vekter og vektsystemer.