Ving Norge AS

Alle vil til Syden – setter opp ekstrafly

Pressemelding   •   aug 18, 2015 07:51 CEST

Norges største feriearrangør Ving setter opp ekstrafly for å møte den store etterspørselen etter reiser.

- Nå er det gode tider for oss som selger reiser til sol og varme. Selv ikke en varm og sommerlig helg bremset etterspørselen, sier informasjonsansvarlig Elisabeth Larsen-Vonstett i Ving.

Reisearrangøren setter nå inn flere ekstrafly fra Oslo til Mallorca.

- I tillegg til å forlenge sesongen med én uke for fredagsmaskinen fra Oslo, setter vi også opp ekstra tirsdagsavganger fra 22. september til 13. oktober.

Tidligere i sommer ble det satt opp ekstra avganger fra Trondheim til Mallorca i høstferien og fra Bergen til Gran Canaria i forbindelse med påsken.

- Hvis du planlegger en charterferie i høstferien må du være rask. Ni av ti reiser er solgt og flere avganger er stappfulle. Alternativet er å velge en av våre mange ruteflypakker, råder Larsen-Vonstett.

Ving er Norges største reisearrangør med reiser til mer enn 300 reisemål i over 40 land. Ving arrangerer charterreiser, fleksible pakkereiser med rutefly, i tillegg til flybilletter og hotell for de som vil reise på egen hånd. Reisene selges via internett, telefon, i egne butikker samt utvalgte reisebyråer over hele landet. Ving Norge AS har 89 ansatte og over 400 000 reisende årlig.