Amvina AB

Amvina i nytt samarbeid med belgiske Nattou

Pressemelding   •   aug 21, 2015 09:16 CEST

Vi i Amvina er stolte over endelig å kunne fortelle om vårt nye samarbeid med Nattou, den belgiske produsenten av kosedyr og babyprodukter. Nattous produkter har gjennomtenkte detaljer med tydelige kontraster, fargevalg og mønstre som er utviklet på bakgrunn av undersøkelser om det lille barnets behov. Alle materialer er valgt med omhu for å sikre myke, trygge og holdbare kosedyr og babyprodukter.

”Det som gjør Nattou unikt er den gjennomførte produktdesignen og materialvalgene.” Det sier Ruby Planberg, som er Product Manager hos Amvina.

Amvina lanserer tre kolleksjoner som er valgt spesielt med tanke på foreldre og barn på det skandinaviske markedet og deres ønsker. Hver kolleksjon har sine egne figurer.

Samarbeidet med Nattou er et ledd i Amvinas sterke vekst. ”Vi ser at Nattou vil tilføre større valgmuligheter for kvalitetsbevisste foreldre på det skandinaviske markedet”, sier Mats Planberg, administrerende direktør hos Amvina.

Nattou har designet kosedyr og babyprodukter siden 1988. Nattous produkter blir lansert som en nyhet i Amvinas produktutvalg fra høsten 2015.

Mer informasjon samt bilder fås ved å kontakte Jessica Engelbrecht, Marketing Manager Amvina AB. Tlf. +46 (8) 732 88 50 eller jessica.engelbrecht@amvina.se.

Amvina er et svensk import- og grossistfirma som distribuerer baby-, barne-, svangerskaps- og foreldreprodukter til detaljhandelen i Norden.

Vår filosofi er å gjøre praktiske, sikre og designete produkter tilgjengelige for det nordiske markedet. Blant våre varemerker finnes bl.a. BLISS Sthlm, Diono, Hippychick, Nattou, Pabobo og Skip Hop.