ArenaProjekt

ArenaProjekt har formannsstolen under IAKS-kongressen i Köln

Pressemelding   •   aug 29, 2013 16:37 CEST

Sven-Åke Wikers, adm. dir. i ArenaProjekt, har fått oppdraget med å være formann og moderator under temadagen når temaet Creating successful mid-size sport facilities projects: "New approaches to design and management" skal diskuteres.

IAKS, eller The International Association for Sports and Leisure Facilities, arrangerer hvert år en internasjonal kongress som tiltrekker seg drøyt 500 deltakere fra flere enn 40 land.
– Jeg ser det som et hedersoppdrag. Det er en av årets viktigste begivenheter for spesialistene og ekspertene innen området arenautvikling og sportsarkitektur. Jeg håper å kunne treffe mange kollegaer fra hele verden og diskutere bransjens forutsetninger, sier Sven-Åke Wikers.

IAKS-kongressen finner sted 22. – 25. oktober på Congress Centre East Koelnmesse i Köln. Fakta om IAKS: The International Association for Sports and Leisure Facilities (IAKS) er en verdensomspennende bransjeorganisasjon. IAKS er medlem av Sport Accord og støttes av IOC og IPC. Sammen med IOC og IPC deler man hvert år ut en pris for beste sports- og fritidsanlegg og for fasiliteter som gir ekstra god tilkomst for funksjonshemmede.

Les mer på www.iaks.org.

Om ArenaProjekt:
ArenaProjekt, etablert i 2004, er spesialister innen sportsarkitektur og konseptutvikling av arenaer. Virksomheten ledes av Sven-Åke Wikers. ArenaProjekt har vært involvert i over 50 nasjonale og internasjonale oppdrag.