Amvina AB

BabyBlooms – babyklær skjult i blomster og bakverk

Pressemelding   •   nov 15, 2011 14:33 CET

Nå lanserer Amvina engelske BabyBlooms i Norge!

Første gang man ser BabyBlooms, ser de ut som vanlige blomsterbuketter. Og BabyBlooms lekre cupcakes ser så fristende ut at man vil spise dem opp med en gang. Men se en gang til, og du vil oppdage en hemmelighet! Både blomster og cupcakes er håndrullede babyklær – sokker, smekker, pyjamaser, vanter og luer! Fås i forskjellige farger og størrelser.

Buketter
Babyklærbuketter fra BabyBlooms er et vakkert, praktisk og morsomt alternativ til det å sende ordentlige blomster til den nybakte mammaen. Det kan ikke bli bedre: Nå kan du sende gratulasjoner i form av en gave som både er vakker å se på og som samtidig har praktisk nytte. Fås i tre forskjellige størrelser og i fargene blå, rosa og krem. Avhengig av størrelse, inngår lue, sokker, smekke, vanter, body og sutteklut. Alle klærne er laget av 100 % bomull. Fås også som økologiske buketter. Cirkapris: fra 499 kr

Roseknopper
BabyBlooms' roseknopper er små, søte babysokker som er sammenrullet og pakket inn i vakkert løvverk. Sokkene er laget av økologisk bomull. Cirkapris: 69 kr/stk.

Cupcakes
Disse cupcakes er små, skjulte pyjamaser, sokker og smekker i 100 % bomull. Fås også i økologisk bomull. Fås i flere ulike "smaker", og kan kjøpes stykkevis eller blandet i en flerpakning. Overrask vennene dine med litt deilig bakverk i gave! Cirkapris: fra 79 kr

Vil du ha mer informasjon eller bilder, kan du kontakte Amvina AB på tlf.nr. +46 8732 88 50 eller info@amvina.no
Mer info samt høyoppløste bilder: www.amvina.no/babyblooms

BabyBlooms selges og distribueres til forhandlere i Sverige, Norge og Danmark av Amvina AB.
Amvina er et svensk import- og grossistforetak som distribuerer produkter for spedbarn, barn og gravide til detaljhandelen i Skandinavia. Våre varemerker i Norge omfatter BabyBlooms, Dusky Moon, Fertile Mind, Hippychick, Lodger, Pabobo, Skip Hop og Sunshine Kids.

Amvina AB, Box 7295, 187 14 Täby, Sweden Tel: +46 8732 88 50   Fax: +46 8732 88 51   info@amvina.no   www.amvina.no