Hafa Baderom

Baderomsakutten - Hafa gir inspirasjon, tips og hjelp.

Pressemelding   •   nov 28, 2011 08:15 CET

Trenger det være så vanskelig?
Det synes ikke vi, derfor introduserer vi nå badrumsakuten.no og Hafa play, filmer på nettet om baderom. Alt for å gjøre ting enklere for våre kunder. Vi har delt inn dem i tre segment, inspirasjon, monteringshjelp samt hvordan man enkelt bytter en reservedel.

30 stk inspirasjonsfilmer, Hafa Play.
Til de fleste av våre baderomsprodukter har vi inspirasjonsfilmer.
De er både inspirerende og informative. Symbolet nedenfor forteller att det finnes en film på akkurat ditt produkt

Enkle monteringsfilmer på dusj og Steamer.
Først gjorde vi en film på hvordan man monterer Hafa Polaris dusjkabinett, den har forenklet mye. Nå har vi gjort to filmer til, hvordan man monterer Hafa Igloo R samt Hafa Kioto Steamer.
Her viser vi enkelt steg for steg hvordan du selv kan montere uten dyre handtverks kostnader.

Hvor enkelt bytter man en reservedel.
Vår reservedelsbutikk har hvert i full gang en stund der slutkunden direkte har kunnet bestille en reservedel. Det har forenklet mye for forbruker som dermed også har fått raskere hjelp. Å få sin reservedel raskt og enkelt er vårt mål. For å forenkle ytterligere har vi gjort 26 filmer på hvordan man bytter de mest vanlige reservedelene. Her viser vi f.eks. hvordan du enkelt steg for steg justerer en skuffeskinne på et Hafa baderomsmøbel.

Hafa mønsterbeskytter sine produkter på alle aktuelle markeder.

Hafa inngår i Hafa Bathroom Group som er et av Nordens største baderomskonsern med en omsetning på ca 400 mill. SEK og har totalt 177 ansatte. Hovedkontoret ligger i Halmstad, Sverige. Firmaet er virksomt med avdelingskontorer i Norden og eies av Ratos.