Toughtools Norge

Batterier i verdensklasse fra Panasonic distribueres av ToughTools AS

Pressemelding   •   jan 25, 2018 11:48 CET

Panasonic har mer enn 90 års erfaring som produsent av kraftige og energieffektive batterier. I dag tilbyr Panasonic primærbatterier med lang levetid og holdbarhet samt en unik teknologi for å hindre lekkasjer. Dette er viktige parametere for alle brukere med høye krav til kvalitet og prestasjon.

Kvalitetsbatterier med høy kapasitet

Helt siden Panasonics første batterilampe for sykler ble utviklet av grunnleggeren Konosuke Matsushita i 1923 til dagens sofistikerte litiumbatterier for elektriske kjøretøy har Panasonic vært drevet av innovasjon. Denne erfaringen har gitt resultater.

Panasonics kraftige og energieffektive batterier har lang levetid og holdbarhet sammen med en unik teknologi som hindrer lekkasjer. Alle viktige parametere for brukere med høye krav til kvalitet og prestasjon.

Takket være sin sanne lidenskap for kvalitet og sterke forpliktelse til bærekraft har Panasonic levert over 200 milliarder tørrbatterier i mer enn 120 land.

ToughTools AS er stolte av å kunne tilby disse produktene til sitt distribusjonsnettverk. Les mer om Panasonics batterier på deres hjemmeside (eng) eller kontakt oss direkte.

Last ned pressemeldingen som pdf.

Last ned pressemeldingen som word.

Last ned bilder (pdf).

For mer informasjon, kontakt:

Hans-Jørgen Narum-Hanssen, Country Manager

HJ@toughtools.no

ToughTools AS er distributør av kvalitetsprodukter fra sterke varemerker med høy kompetanse, lang historie og høy innovasjonskraft.

ToughTools AS distribuerer Panasonic verktøy, en serie med oppladbart verktøy for profesjonelle brukere innen håndverk og industri.

Produktene kjennetegnes først og fremst av høy kvalitet og driftssikkerhet under tøffe forhold. Gjennomtenkt design, lav vekt og lave vibrasjonsverdier gjør dessuten at verktøyene er både behagelige og lette å arbeide med. Panasonic verktøy inngår i det japanske elektronikkonsernet Panasonic Corporation.

ToughTools AS er også distributør for det franske kvalitetsvaremerket Diager, som i over 50 år har utviklet og produsert kvalitetsbor tilpasset brukere med høye krav. Diagers målsetting er å tilby innovative produkter for boring i alle materialer. Diager produserer 35 millioner bor per år og distribueres i alle verdensdeler.

I tillegg distribuerer ToughTools AS produkter fra den tyske produsenten av industri- og hagesakser Löwe, og Panasonic batterier