Tura Scandinavia AB

Bazinga – Trådløst fra Gear By Carl Douglas

Pressemelding   •   jul 22, 2013 11:24 CEST

Gear By Carl Douglas lanserer modellen Bazinga, en trådløs hodetelefon/headset som kombinerer stil med teknologi. Med Bluetooth 4.0, 8645 CSR med APTX ® CODEC teknologi og avansert støyreduksjon som isolerer og reduserer uønsket støy, er resultatet en meget god hodetelefon som leverer.

Bazinga har innebygget mikrofon for håndfrie samtaler. Bøylen kan forlenges for individuell passform og er sammenleggbar for enkel transport og lagring. På bøylen finnes en multifunksjonsknapp for å besvare, avvise og avslutte samtaler, støtte for taleoppringing samt å slå det siste nummeret på nytt. Knappene brukes også til å styre musikken og har funksjoner som på / av, neste / forrige spor, volum + / - og mute. Hodetelefonene kan du sammenkoble med for eksempel en Bluetooth aktivert smarttelefon eller tablet. Tilkobling via NFC støttes. Rekkevidden er 20 meter og det oppladbare innebygde litium batteriet lades med den medfølgende micro USB til USB kabelen. En full opplading tar ca tre timer som gir en taletid / spilletid på ca 10 timer. Bazinga leveres i fem farger.
Gear By Carl Douglas - Make Sound Look Good!

Gear By Carl Douglas utvikler produkter som kan kombineres med en moderne livsstil og distribueres av Tura Scandinavia AB

Art.nr: 564007– GEAR Bazinga Trådløs Hodetelefon med mikrofon, BT 4.0 APTX NFC - Svart
Art.nr: 564008– GEAR Bazinga Trådløs Hodetelefon med mikrofon, BT 4.0 APTX NFC – Hvit
Art.nr: 564009– GEAR Bazinga Trådløs Hodetelefon med mikrofon, BT 4.0 APTX NFC – Rosa
Art.nr: 564010– GEAR Bazinga Trådløs Hodetelefon med mikrofon, BT 4.0 APTX NFC – Orange
Art.nr: 564011– GEAR Bazinga Trådløs Hodetelefon med mikrofon, BT 4.0 APTX NFC – Blå

Facebook: Tura Scandinavia AB - Norge
Facebook: Gear By Carl Douglas

For mer produktinfo, kontakt Lucas Seglert

For ordre - kontakt Sales Support
E-post: ordre@turascandinavia.com
Hjemmeside: www.turascandinavia.com

Tura Scandinavia AB er en ledende nordisk distributør av tilbehør innen sterkstrøm & hvitevarer, lyd & bilde, data, foto & video, gaming, hjem & fritid, mobil og GPS. Selskapets filosofi bygger på viktige hjørnesteiner som bredt sortiment, sterke varemerker og raske leveranser. Tura Scandinavia AB ble grunnlagt i Göteborg i 1976 og bedriver i dag virksomhet i Sverige, Danmark, Finland og Norge. Hovedkontoret ligger i Kungsbacka og logistikksenteret ligger i Nässjö, Sverige. Totalt 135 personer jobber på Tura Scandinavia AB som omsetter for i underkant av en milliard svenske kroner. Vår vision er å være den beste og mest inspirerende partneren for våre forhandlere.