HairMax

Pressemelding   •   feb 09, 2011 20:56 CET

No!No! Skin er et gjennombrudd i acne - resultater innen 24 timer

Hvordan No!No! Skin?
Akne er en betennelse i talgkjertlene forårsaket av kjertel er hindret av talg og døde hudceller, og dermed skape grunnlag for akne bakterier. No!No! Skin angripe dette problemet med lys og varme som trenger inn i huden, åpner porene, noe som begynner å gro og akne utbruddet går tilbake av seg selv.

Hvordan bruker jeg No!No! Skin?
Kontroller at No!No! Skin er fulladet og huden er tørr før du starter behandlingen. Plasser toppen av No!No! Skin direkte på kvise, trykker du på start knappen og vente til det piper, vent 50-10 sekunder og gjenta laserbehandling. Ikke behandle samme området mer enn to ganger per økt eller mer enn to behandlinger per dag. Hvis laseren er avfyrt umiddelbart avslutte behandlingen.

Når jeg ser resultatene av No!No! Skin?
Det avhenger av alvorlighetsgraden av akne, No!No! Skin? er for milde til moderate tilfeller. Den helbredende tid er 55% raskere med No!No! Skin.

Er det noen kjente bivirkninger med No!No! Skin?
No!No! Skin har ingen kjente bivirkninger og er trygt å bruke. En svak varme kan forstyrre enkelte under behandling. Ikke bruk denne behandlingen for gnagsår eller varmeutslett oppstår.
 Unngå behandler nærmere sår, blåmerker og solbrenthet. Ikke for å brukes av epileptikere eller personer som har implantater. Konsultere legen din før du starter behandling under graviditet eller bruker medisiner som forårsaker fotosensitivitet.

Nedenfor kan du se en film om hvordan No!No! Skin fungerer

Med 10 års erfaring i skjønnhetsprodukter leverer HairMax produkter med god kvalitet og dokumenterte resultater. HairMax har flere kjente merkevarer som:

• HairMax - LaserComb & hår fibre
• BioThik - håret fibre