Ladbrokes Norge

Benitez må gå etter fiaskoen

Pressemelding   •   jan 14, 2010 16:35 CET

Rafael Benitez kan bli den neste treneren i Premier League som må gå etter Liverpools fiaskotap mot Reading i går. Oddsen på Benitez som neste treneren til å forlate jobben falt fra 7,00 til 4,50 etter tapet.

Den eneste sjansen Liverpool har til å vinne en pokal denne sesongen er i Europa League, men sjansene er spådd som minimale til 7 ganger pengene.

"Liverpool har hatt en dårlig sesong, og da er vanligvis treneren den første som ryker. Det ser mørkt ut for Rafa Benitez når det gjelder å beholde jobben og vi tror det er en god sjanse for at han vil bli den neste treneren i Premier League som forlate klubben sin", sier Per Scavenius, Myndighetskontakt for Ladbrokes Norge.

Aktuell odds:
Arsène Wenger 67.00

For mer informasjon:
www.ladbrokes.com - Direkte til odds

Kontaktperson: Per Scavenius, Myndighetskontakt Ladbrokes Norge, Telefon: +47 22 823647, +47 90989939,mail: per.scavenius@ladbrokesnorge.no

Ladbrokes ble grunnlagt i 1886 og er en verdensledende spilloperatør med 2925 spillbutikker og 16,394 ansatte. Ladbrokes har over 3 millioner registrerte kunder fra 200 land og selger spilltjenester på 18 språk.