Ladbrokes Norge

Bergenser satset 10 kr - vant 55 000 kr

Pressemelding   •   jan 14, 2010 14:19 CET

En mann i 30 årene fra Bergen vant i går nærmere 55 000 kr hos bookmakeren Ladbrokes. Bergenseren satte 10 norske kroner på ”korrekt score” i kampene Monaco-Montepellier (4-0) til odds 67.00 og Getafe-Malaga (5-1) til odds 81.00. Til sammen ga dette en akkumulert odds på utrolige 5427 og en gevinst på 54.270 skinnende norske kroner.

Det er ikke hver dag spillselskapet må punge ut så store summer når innsatsen er så lav. Derimot kunne det gått verre for Ladbrokes om alle marginene hadde vært på bergenserens side. Det totale spillet bestod av 8 kamper med korrekt score, lagt inn som dobbler, hvor den totale innsatsen var på 284 kr.

”Jeg vil gratulere på vegne av Ladbrokes med storgevinsten. Det var rød tall som lyst mot oss i dag tidlig, ikke minst på grunn av at vi fikk real bank av andre spillere også, men det er alltid morsomt når det er snakk om så stor odds. En av de andre åtte kampene var Juventus – Napoli med 4-0 som sluttresultat. Jeg må innrømme at jeg var litt lettet når Juventus stoppet på tre scoringer i går,” smiler Per Scavenius, Myndighetskontakt for Ladbrokes Norge.

For mer informasjon:
Kontaktperson: Per Scavenius, Myndighetskontakt Ladbrokes Norge, Telefon: +47 22 823647, +47 90989939,mail: per.scavenius@ladbrokesnorge.no

Ladbrokes ble grunnlagt i 1886 og er en verdensledende spilloperatør med 2925 spillbutikker og 16,394 ansatte. Ladbrokes har over 3 millioner registrerte kunder fra 200 land og selger spilltjenester på 18 språk.