Nyhetstips

Best i test

Pressemelding   •   sep 14, 2010 17:05 CEST

(Modalen, 13. september 2010) Uni Økonomi® er kåret til "Best i test" i PC World Norges årlige test av økonomi- og regnskapsprogrammer. Uni Økonomi® oppnår testens høyeste score med løsningen Standard V3 i en omfattende test i konkurranse med 8 andre levrandører i det norske SMB markedet. Best i test

Vi har testet ni regnskapsprogrammer for aksjeselskaper med minst tre brukere og krav om moderne funksjoner, som e-faktua, webintegrasjon og automatikk”
PC World Norge nr.8/10
Testen i PC World tar utgangspunkt i 12 sentrale kriterier i valg av løsning, og Uni Økonomi® har testens høyeste score i kategoriene brukervennlighet, funksjonsinnhold, utvidelsesmuligheter, bokføring, fakturering og tilleggsfunksjoner.
-Vi setter stor pris på denne utmerkselsen og ser det som en anerkjennelse for vårt kontinuerlige utviklingsarbeid etter de beste løsningene for våre kunder. Vi har gjennom 24 år bygget opp et sterkt og stabilt fagmiljø, og investerer nå årlig mer enn 28 000 utviklingstimer i produktutvikling, sier markedssjef Richard Livsey i Uni Micro AS.
PC World skriver følgende om testvinner Uni Økonomi® Standard V3:
” I Uni Økonomi finner du et meget avansert bilde for registrering av bilag. Dette bildet er svært fleksibelt, og du kan tilpasse bokføringen akkurat som du vil. I tillegg finnes det noe som de kaller for SMART bokføring. Det kan du bruke for registrering av leverandørfakturaer. Programmet vil da se på forrige faktura fra den angitte leverandøren, for å komme med et posteringsforslag basert på denne føringen. …Vi er imponert over både funksjonaliteten og det lekre nye brukergrensesnittet. Vi er derfor ikke i tvil når vi utroper Uni Økonomi V3 Standard til best i test.””

Uni Micro AS
Uni Micro AS ble etablert i Modalen i 1986. Uni Økonomi® kom på markedet som DOS-versjon allerede i 1986, og i 1988 ble flerbrukerversjonen Convoy Regnskap, Faktura og Lønn lansert. I 1995 gikk Uni Økonomi® fra DOS til Windows og Uni Økonomi® Classic/Classic+ kommer på markedet. Dagens løsning av Uni Økonomi® V3 kom i salg i 2001, og er et velutprøvd, solid og innholdsrikt forretningssystem.
Uni Micro AS har i dag 52 ansatte, og en årlig omsetning på 47 millioner. Selskapet har sunn økonomi og eies 100 % av ansatte i selskapet. Hovedkontoret ligger i eget bygg i Modalen, med avdelingskontor i Oslo, Bergen og Hugesund. Uni Micro AS fremstår i dag som en solid bedrift med et sterkt fagmiljø.

For mer informasjon, se www.unimicro.no eller ta kontakt med markedssjef Richard Livsey, telefon 957 08 763 eller richard@unimicro.no

Yderligere information Uni Micro AS Richard Livsey Tlf.: 56 59 91 31 Fax: 56 59 91 01 www.unimicro.no richard@unimicro.no