lowcostholidays.no

Billig å reise til varmen i august

Pressemelding   •   aug 02, 2012 13:40 CEST

Selv om det ikke ble satt noen nedbørsrekorder å snakke om i juli, virker det som om nordmenn har mistet troen på at det blir noe sommervarme overhodet i Norge i år.  Prognosene for august ser heller ikke særlig lovende ut, og med bare noen uker igjen til skolestart er det mange som velger å pakke koffertene og reise til varmere breddegrader.

Lowcostholidays.no kunne se en markant økning av bestillinger rett før avreise og familie reiser i juli måned. De mest solgte destinasjonene var:

1. Gran Canaria
  2. Mallorca
  3. Tyrkia Antalya området
  4. Kos
  5. Malta

-Det kan se ut som om nordmenn har gitt opp håpet om at den norske sommeren skal komme. Spesielt familier ser ut til å lengte etter litt sol og varme før skolen begynner igjen, sier Mette Blåfjell, Country Manager for Lowcostholidays i Norge.

Generelt så synker prisene på flybilletter i august, og man kan finne riktig gode tilbud, spesielt om du bestiller hotell og fly selv.

Tips om billige reiser til solen i august:

4-stjerners hotell med selvhushold på Mallorca for en familie på 2 voksne og 2 barn fra så lite som 7 899,- per uke med avreise den 10 august, samme reise for 2 voksne koster fra 2 830,- pr person.

Prisen er avhengig av tilgjengelighet og inkluderer fly t/r, transfer og hotell med selvhushold og alle skatter. Bagasje er ikke inkludert i prisen.

For mer informasjon kontakt:

Mette Blåfjell, Country Manager Lowcostholidays Norge, mobil 90 63 66 96

Mette.blafjell@lowcostholidays.no

lowcostholidays.no er lowcosttravelgroups varemerke som selger feriereiser til reisende på vår egen hjemmeside og via telefon. Over 2 000 000 kunder har reist med lowcosttravelgroup siden starten.
Hjemmesiden i Storbritanna ble lansert i 2009 og er idag med på topp-ti listen over de mest besøkte reisesidene i Storbritannia i følge Hitwise.
Ved å bruke den nyeste teknikken så lager våre system millioner av konkurransedyktige ferietilbud hver dag. Dette gjør vi ved å kombinere de mest prisgunstige flyselskapene med over 120 000 hotell.
Se alle våre tilbud på  www.lowcostholidays.no eller ring 21 54 32 49
Lowcostholidays.no er medlem av det norske reisegarantifondet og følger den norske reisegarantiloven.