Konica Minolta Business Solutions Norway AS

bizhub PRESS C8000e – en vellykket digitaltrykkmaskin blir enda bedre

Pressemelding   •   aug 19, 2013 14:30 CEST

Konica Minolta har bygget videre på den vellykkede PRESS C8000. Deres flaggskip innenfor digitale produksjonssystemer oppfyller til fulle kommersielle krav til trykksaker. Den overbeviser med en kombinasjon av høy hastighet og en meget god kvalitet. Den nye utgaven, som heter bizhub PRESS C8000e – overgår sin forgjenger med enda bedre ytelse og større brukervennlighet. Den er en perfekt løsning for trykkerier og grafiske virksomheter som ytterligere ønsker å forbedre sin digitaltrykkproduksjon.

Dette profesjonelle utskriftssystemet baserer seg på nyeste versjon av Fiery-kontrolleren og kommer med siste nye innenfor EFI-teknologi, høyere hastighet og flere funksjoner. Enheten kommer med bl.a. Windows 7, VPD-støtte for PDF/VT-1/-2, forenklet JDF-integrasjon og en rekke nye enklere muligheter for å redigere eksisterende jobber. Den nye kontrolleren har også bredere og enklere funksjonalitet, til å lage forhåndsdefinerte jobbinnstillinger. Den nye bizhub PRESS C8000e er meget stabil og driftssikker. Det er det perfekte digitale utskriftssystemet for de som ønsker både høy hastighet og høy kvalitet - alt takket være Konica Minoltas inngående og lange erfaring med utvikling av stabile og holdbare systemer.

En økning i toppvolumet på 50 % (fra 500 000 til 750 000 utskrifter per måned) samt mulighet for endringer av skuffeinnstilling i drift understreker forbedret effektivitet. bizhub PRESS C8000e er også mer fleksibel på håndtering av ulike medier, noe som gir bruker flere muligheter. Konica Minolta har som mål å oppfylle kundenes ønsker gjennom konstant innovasjon innenfor hele produktserien.

«Vi gleder oss til å komme i gang med salget av nye PRESS C8000e og forventer en tilsvarende suksess som vi hadde med forgjengeren» – sier produktsjef Morten Hegge.

Om Konica Minolta Business Solutions Norway AS
Konica Minolta Business Solutions Norway AS er blant markedslederne innenfor salg av nettverks- og programvareløsninger og printere/multifunksjonsmaskiner som tilbyr kopi, utskrift, skann og faks. Konica Minolta Business Solutions Norway AS ble etablert 1. april 2004, selskapets hovedkontor ligger i Nydalen i Oslo og teller ca. 190 ansatte. Konica Minolta Business Solutions Norway AS har en forventet omsetning på over 420 millioner norske kroner. Vi har egne avdelinger med kontorer i 11 fylker og 27 frittstående forhandlere som kompletterer vårt distribusjonsnett. Med utgangspunkt i selskapets solide fremmarsj innen optisk teknologi, utviklet etter mange år som tidligere kameraprodusent, tar vi sikte på å være et selskap som tilbyr essensielle og innovative produkter og tjenester.