Trigcom AS

BlackBerry Porche Design - Årets smartphone på Plus Award X!

Pressemelding   •   mai 15, 2012 09:20 CEST

Porche og BlackBerry gikk sammen om å designe en smartphone, og fikk til et nydelig resultat. 11 mai 2012 annsonserte juryen av den såkalte Plus X Award®, at P'9981 var vinneren. Telefonen kombinerer enkle linjer og stilrent design fra Porche og innovativ teknologi fra BlackBerry.

"Porche Design har vært et symbol for den klassiske stilen siden1972," sier Dr. Juergen Gessler, adm. dir. i Porche Design Group. "Produkter med rene linjer er hjertet av vår design filosofi. Vårt samarbeid med BlackBerry førte til en smartphone som implementerer vår tro uten kompromisser. Porche Design med moderne luksus, kombinerer tidløst design med state-of-the-art teknologi. Axel Kettenring, adm. dir. i RIM Tyskland sier: "Vi er veldig stolte av å motta dette kvalitetsstempelet. Å motta Plus X Prisen for Porche Design smartphone, bekrefter at vi opererer i forkant med vår etterspørsel for design og kvalitet."

Plus X Award deles ut i kategoriene teknologi, sport, livsstil og særlig oppmerksomhet på innovative og fremtidsrettede produkter som skiller seg fra andre ved en bemerkelsesverdig merverdi - altså Plus X Factor.

Du finner mer informasjon om Porsche Design P'9981 Smartphone av BlackBerry her

Sammendrag:

Trigcom ble etablert i 2005 og brakte i 2006, som første tilbyder, BlackBerry smarttelefoner til det norske markedet. Som mobiloperatør og tjenesteyter overfor brukere med høye krav i forhold til tilgjengelighet, funksjonalitet og support – har Trigcoms personell bygget solid kompetanse og betydelig erfaring med avanserte mobilløsninger. Det er dette vi bygger på når vi velger løsninger og tilbyr våre produkter og tjenester til brukere med høye krav og forventninger.