Amvina AB

BLISS Sthlm skifter navn til Vinter & Bloom

Pressemelding   •   aug 27, 2015 08:55 CEST

Den 26. august 2015 lanserte Amvina sitt nye varemerke Vinter & Bloom, som er en videreutvikling av det tidligere BLISS Sthlm.

Samtidig med navneendringen ble det også presentert en helt ny kolleksjon, ”Mini Dots”, som består av vognposer, regntrekk og sitteputer i duse skandinaviske farger.

”Vinter & Blooms babyprodukter er inspirert av de skandinaviske årstidene, og i kombinasjon med gode materialvalg passer produktene både til barnerommet, hjemmet og hyggelige utflukter”, sier Ruby Planberg, Product Manager hos Amvina.

Vareutvalget omfatter også sengetekstiler og babytepper. Senere i høst vil det i tillegg bli lansert en helt ny serie med nøye utvalgte innredningsdetaljer av tre.

”BLISS Sthlm ble etablert i 2012 og ble raskt et velkjent varemerke innenfor babytekstiler i Skandinavia. For at vi nå skulle kunne fortsette å vokse ute i verden, ønsket vi å finne et varemerkenavn som bedre beskriver tanken bak produktene våre.” Det sier Mats Planberg, administrerende direktør for Amvina.

Mer informasjon samt bilder fås ved å kontakte Jessica Engelbrecht, Marketing Manager Amvina AB, tlf. +46 8 732 88 50 eller jessica.engelbrecht@amvina.se.

Vinter & Bloom er inspirert av de skandinaviske årstidene – den grønne våren, den varme sommeren, den fargeglade høsten og den frostfriske vinteren. Når du skal innrede barnerommet eller hjemmet eller skal på tur med barna, har vi fanget årstidene i designen. Med teppene våre, Oeko‐Tex-tekstilene og innredningsdetaljene av tre ønsker vi å dele vår entusiasme for vakker skandinavisk design med deg og dine nærmeste.

Amvina er et svensk import- og grossistfirma som distribuerer baby-, barne-, svangerskaps- og foreldreprodukter til detaljhandelen i Norden.

Vår filosofi er å gjøre praktiske, sikre og designete produkter tilgjengelige for det nordiske markedet. Blant våre varemerker finnes Diono, Nattou, Hippychick, Pabobo, Skip Hop og Vinter & Bloom.