lowcostholidays.no

Bo på luksushotell til budsjettpris med Lowcostholidays

Pressemelding   •   aug 01, 2013 11:17 CEST

Lowcostholidays lanserer nå Secret Holidays, et rabattkonsept hvor reisende tilbys rom på 4- og 5 stjerners hotell til kraftig reduserte priser. Det blir mulig å sette gullkant på feriereisen uten å grave hull i reisekassen.

Hvert år reiser rundt to millioner feriereisende på utenlandsferie med Lowcostholidays. Med Secret Hotels blir det nå rimelig å unne seg litt ekstra luksus. Det nye rabattkonseptet presser prisene til opp mot 50 prosent på et flertall av 4- og 5 stjerners hotell på populære destinasjoner som eksempelvis Mallorca, Lanzarote, Malta og Algarve.

– De fleste reiser på et begrenset budsjett og velger derfor bort luksuriøse bosteder i ferien. Med vårt nye rabattkonsept kan man nå få en uke på 4- og 5 stjerners hotell på stranden til  2- eller 3 stjerners pris, sier Stefan Kärrström, Managing Director for Lowcostholidays i Norden.

Konseptet går ut på at 4- og 5 stjerners hotell lister sine usolgte rom. Reisende får ikke vite hvilket hotell som bookes før betalingen er mottatt og bookingsbekreftelsen er sendt, ettersom de luksuriøse hotellene vil holde det hemmelig at rommene tilbys til så lave priser.

– Secrets Hotels må ikke forveksles med "uspesifiserte hotell". Reisende får tilgang til all informasjon om hotellet så fort booking og betaling er klart. I forkant kan man lese en beskrivelse av hotellet, som inneholder destinasjon og adekvat klassifisering, sier Stefan Kärrström, Managing Director for Lowcostholidays i Norden.

Rabattkonseptet innebærer individuelt forhandlede rabatter på en rekke ulike hoteller. Hotellene vil bli merket med symbolet "Secret Hotels" på hjemmesiden.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
Stefan Kärrström, Managing Director, Lowcostholidays Nordics
Telefon: + 46 073-350 62 11
E-post: stefan.karrstrom@lowcostholidays.se

Om Lowcostholidays
Lowcostholidays eies av konsernet Lowcosttravelgroup og er en nettbasert reiseoperatør med et av Europas største hotellnettverk. Ved å benytte den siste teknologien, skaper Lowcostholidays’ systemer millioner av konkurransedyktige ferietilbud ved å kombinere de mest prisgunstige flyselskapene med over 150 000 hoteller. Forbrukeren skreddersyr sin egen reise og behøver ikke begrenses av de ferdige pakkene som ellers tilbys av konkurrerende selskaper. Les mer på www.lowcostholidays.no