VisitOSLO as

Boklansering i Ekebergparken på lørdag

Pressemelding   •   des 11, 2013 15:24 CET

Lørdag 14. desember kl 12-14 inviterer Ekebergparken og Orfeus til boklansering på Karlsborg Spiseforretning.

Boken «Ekebergparken» tar for seg den utrolige historien om hvordan området har utviklet seg fra steinalderen til dagens park med samtidskunst i verdensklasse, og er blitt et slående dokument over Ekebergparkens historie.

I dag fremstår parken som en symbiose av natur, historie, kultur og kunst, og har allerede blitt blant de mest besøkte attraksjonene i hovedstaden.

Forfattere: Egil Mikkelsen, Magne Malmanger og Margrethe Geelmuyden

Fotografer: Ivar Kvaal, Knut Bry og Florian Holzherr

S.U. is@orfeuspublishing.com

VisitOSLO as er markedsføringsselskapet for Osloregionen. Firmaet er organisert som et aksjeselskap der aksjonærene består av bedrifter i regionen som driver reiselivsrelatert virksomhet. VisitOSLO as har et omfattende samarbeid med Oslo kommune. VisitOSLO as har følgende operative avdelinger: Kongress, Destinasjonsmarkedsføring/Mediebearbeiding, web og Turistinformasjonene. VisitOSLO har også en sentral vertskapsrolle ved internasjonale arrangement i byen vår, og høy kompetanse når det gjelder tilrettelegging av presse- og informasjonssentra og tjenesteyting til arbeidende presse.