RoomSketcher Norge

Boligplanlegger og 3D-Visning kombinert i siste oppdatering fra RoomSketcher

Pressemelding   •   jun 17, 2013 13:09 CEST

Oslo, 17.06.13 – RoomSketcher fortsetter å jobbe med spennende løsninger på boligmarkedet med sin nye programvareoppdatering. Potensielle boligkjøpere kan tilpasse plantegningen sin i 2D og deretter umiddelbart gå virtuelt rundt i eiendommen i 3D. RoomSketcher tilbyr 2D og 3D plantegninger, samt lett tilgjengelig 3D-visualisering av bolig til salgs opprettet automatisk av systemet.

RoomSketcher Boligplanlegger finnes idag på mange av «bolig til salg» - annonsene på Finn.no. Brukerne kan tilpasse plantegninger ved hjelp av tegneverktøyet og dekorere med produkter fra en stor katalog. Plantegningen kan nå sees umiddelbart ved hjelp av den interaktive 3D-Visningen. Med oppgraderingen kan brukere som går via iPad se 3D-Visning rett på nettbrettet sitt.

Den nye og forbedrede 3D-Visningen er utviklet for å raskt generere en interaktiv og engasjerende 3D-visualisering av eiendommen. Løsningen er skreddersydd for markedsføring av eiendom til salgs, slik at potensielle boligkjøpere lett kan visualisere boligen ved å utforske de forskjellige mulighetene i boligen og enkelt innrede etter egne behov.

Trine Bretteville, Salg og Markedsføring sjef i RoomSketcher, er svært fornøyd med oppdateringen, "Løsningen har blitt utrolig bra, både det at man kan bytte mellom 2D tegneverktøyet og 3D-Visning rett inne i Boligplanleggeren, og at man kan se «Bolig til salgs» - annonsene i 3D-Visning rett på iPaden."

Se selv hvordan det fungerer her

2D/3D Funkjsonaliteten er tilgjengelig for alle RoomSketcher VIP og Pro brukere samt kommersielle prosjekter der 3D-Visning er aktivert.

Om RoomSketcher AS

RoomSketcher leverer brukervennlige, digitale plantegningsløsninger for boliger i 2D og 3D, samt interaktive boligvisninger som Boligplanlegger og 3D-Visning. RoomSketchers løsninger er enkle og morsomme å bruke, og gir skreddersydde løsninger til den enkelte bruker. RoomSketcher har flere tusen brukere over hele verden, og benyttes både av privatpersoner og bedrifter. RoomSketcher ble opprettet  2007 og har hovedkvarter i Oslo. Selskapet har i alt 14 ansatte, og ledes av administrerende direktør Trond Bergquist. For mer informasjon, besøk www.roomsketcher.no